sandraadam

Alla inlägg under september 2013

Av Sandra - 17 september 2013 20:01

Bebismat.

Av Sandra - 17 september 2013 15:01

Varför så sjukt vackra.
Dock från första filmen. Nu kör vi.

Av Sandra - 17 september 2013 13:44

Då var man hemma från skolan...IGEN.
Kollade tempen nyss och de har tickat på någon grad.
Har kommit ut ur duschen, slängt på mig myskläder och ska gå upp o fixa varm choklad.
Tänkte kolla på twilight igen,
Får se sen, vill träffa min bästavän för hon kommer få mig att le.
Så kommer nog möta henne när hon har slutat.
Allt för henne liksom. :* Åh Gud vad jag älskar den tjejen.

AJA, nu ska Sandra fixa lite choklad. Puss!

Av Sandra - 17 september 2013 07:46

Är glad idag. vet inte om de slutar med samma känsla men de märker vi.
Börjar bra iallafall.

Nu ska jag kila ut till pojkvännen. Puss!

Av Sandra - 16 september 2013 21:51

Vill visa min fina hur mycket jag älskar honom, men de är svårt, För de är väldigt mycket alltså,
De räcker inte med att jag kramar om honom, ler mot honom när jag ser han, kysser honom.
Han är mitt allt. Åh.

:'D

Av Sandra - 16 september 2013 18:24

Då var de klart! Oleeeeeh.
Ser dock ut som en höna för passar inte i räls så hahaha.
Men vänjer nog mig.
Känns skönt att tänka att wow, jag ska få ett leende jag inte behöver skämmas över.
Inte för jag har bah: ohnej le inte du har snea tänder.
Men aa ni förstår, känns bra att det ska bli bra. (:

Av Sandra - 15 september 2013 21:07

Tjaaaa.
Känner mig mycket bättre nu!
Så imorgon tar jag nya tag, får ny kraft och tar mig igenom skoldagen.
Rälsen är på imorgon.
Säkert därför jag har mått dåligt, nervositet kan vara inblandat och vet också när sjukhuset tar hand om mig. Så de är massa nervositet överallt..

Nu ska jag fixa ansiktmask, för de blev aldrig av innan eftersom jag rååååkade fastna framför sims.
Ska försöka lägga mig efter de så jag får lite sömn också,
Inte kunnat sova så bra pgr av febern jag hade.
Blev jätte varmt under täcket så tog ut ett ben, 2 sekunder efter kände jag hur gåshuden bara startade. Så de är hur jobbigt som helst, ugh.

Tack vare Blerinas betydelsefulla sms denna helgen tror jag nog jag klarar morgondagen.

Jo men jag är vacker. Hahaha.
Känns så mobbat att hålla i en stor mega iPad bah: kolla meeeeeyyyy.
Men man tager vad man hager!

Säger man ens så?

jaja. godnatt med er sötisar! <3

Kollade unika besökare för hela månaden. Såklart har inte hela september kommit till slutet osv, men tycker ändå de är en bra siffra. 412 denna månaden.
NI ÄGER.

Av Sandra - 15 september 2013 18:52

1. Bara jag eller? hahahhaa.

Funny and Relatable!

2. HAHA. inte för jag får många rätt på lektionerna. Men alltså pff hahahaha.

Funny and Relatable!

3. Denna då. Hände förra veckan eftersom jag ''skolkade''. Åkte hem och åt lunch istället för att komma tillbaka, ha. Gör allt för att missa skolan ;) Ehm.. Så detta var verkligen jag just då HAHAHA.

Funny and Relatable!

4. HAHAHAHHA. inga ord.

Funny and Relatable!

5.HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH

Funny and Relatable!

6. Ja. Stör mig. Man säger högt o tydligt. Och sen typ 5 minuter senare. bah: Va? man bah: frojfoerjfoer hahahhaa.

Funny and Relatable!


Sånt här får mig att skratta så behövde bara detta inlägget (: Sorrynotsorry.

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Skapa flashcards