sandraadam

Alla inlägg under september 2013

Av Sandra - 24 september 2013 16:40

       

Jag ler tack vare denna underbara årstid.

Av Sandra - 22 september 2013 21:47

Before I Die

Fashion Lo

Before I Die

perfect bucket list

perfect bucket list

Tumblr

When boys

Untitled

Before I Die

(100+) Tumblr

Tumblr

Av Sandra - 22 september 2013 18:38

Tumblr

Så jääävla taggad.

Ett halvår med min prins.

14 bast ;)

Justin kommer ut med ny musik.


2013 har varit mitt år. Det ska bli min höst också.  ♥

.GLAD.

Av Sandra - 22 september 2013 18:26

Godkväll!

Sitter här i stickad tröja och ser hur mörkret börjar falla ner över staden. Finns ingen mysigare stund än de, ok jo. haha c:

Idag har jag pluggat spanska, läste igen alla sidor. Förhörde mig själv osv, gick bättre än väntat. ♥

Annars har jag smsat lite, och spelat sims med mamma.

 


Nu ska jag hoppa in i en varm dusch. Hela jag är som en isbit så tänkte tina upp (:


Efter det ska jag tända lite ljus, pyssla om mig själv och läsa en skvallertidning.

Denna söndagen har verkligen varit mysig. Har fått massor av fina sms av älsklingen och aa. Tagit det lungt och försökt må bra. Så nu känner jag mig levande igen, hoppas det håller längre än förut. :)

Men nu ska jag sticka! Ha en fortsatt mysig söndagskväll i wanna be adored

Av Sandra - 22 september 2013 11:08

Godmorgon solstråle!

Vädret är grått men jag känner mig glad faktiskt. c:

Fyller år om 1 månad & 8 dagar + ett halvår med min prins samma dag.

Grått väder är det enda som ska visas utanför fönstret just nu.


Så fort jag fått min iphone tillbaka ska jag göra en video.

vill visa födelsedagsgrejer, lite¨''favoriter'' osv.

 


Så hoppas verkligen iphonen fixas tills dess. c:

 

Just nu sitter jag och smuttrar på en smoothie, jordgubb, hallon & blåbär. Så himla gott på morgonen eller är det bara jag?

Men nu ska jag klicka igång sims. Ha en mysig söndag! ♥

 

it's girly things.


Av Sandra - 22 september 2013 10:52

Av Sandra - 21 september 2013 19:12

Jag har myst hela dagen. Har bara sovit och kollat på film.
Plockat undan lite på rummet & jag känner mig piggare och starkare.
Imorgon ska jag försöka plugga till spanska provet på torsdag. Får verkligen inte tappa viljan nu.
Efter jag har vilat osv måste jag ta tag i detta.
Har suttit en stund på weheartit igen, och jag fastnar och vill "hjärta" varenda bild.
Så jävla fina inspirerade bilder.
Förlåt för jag inte har bloggat men valde ta hand om mig extra denna helgen.
Har gått hem från skolan till o från, och nu måste jag försöka stanna och bli frisk liksom.

Jag har fått så himla fina sms från min prins och fina vänner.
Blerinas stöd alltså, åh. Hon är så himla stark den tjejen. Fy vad jag älskar henne. :*
Iallafall. Ska gå och byta om och springa upp och hjälpa mamma med maten.
Ha en riktigt fin Lördagskväll.

*____*

Av Sandra - 20 september 2013 16:31

Har bara tagit de Lungt och de ska jag fortsätta med.
Åh vad jag älskar fredagar.

Har också fått fina sms från älsklingen idag.
Åh vad jag älskar honom.

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Skapa flashcards