sandraadam

Alla inlägg under september 2013

Av Sandra - 27 september 2013 22:21

Ska bädda ner mig under täcket och läsa lite. Får se om jag smsar med osv hihi.
Ska verkligen sova ut, mycket har hänt denna veckan så :>
Behöver sömn.

Imorgon ska jag sova hos bästavän, tänkte göra henne sällskap eftersom hon är hemma själv i helgen så bor där en natt. :'D
Drar in till stan med henne också och lite så. <3

På söndag är det pluggdags. matte prov på onsdag och vill iallafall fatta vad jag gör, haha.


Sen på måndag har jag fått vara den lyckligaste tjejen i 5 månader. Känns bäst. Världens bästa. <3

Godnatt.

.

Av Sandra - 26 september 2013 18:22

....

Av Sandra - 26 september 2013 07:29

Allting som behövdes göras är klart och det känns sååå skönt.
Spanska prov idag, taggar för fullt och om det går så bra som på pluggandet kommer det nog bra.
So Kunde jag allt också så jag känner mig trygg faktiskt.

Igår följde jag med bästavän hem, snackade loss om allt och det var också såå skönt.
Fick också lite peppkort jag ska sätta upp på så snabbt som möjligt. :D
Nu ska jag iallafall gå och fixa mitt hår, ska platta till det lite osv för har några slingor som inte är på humör idag.
Hoppas ni får en bra torsdag, om inte. Blicka fram till något bra, exempelvis.. DET ÄR FREDAG IMORGOOOON.

Ränder är fint ju. :'D

Av Sandra - 25 september 2013 19:02

 

Nu ska ja plugga ihjäl mig själv. Har massa att göra till imorgon. taggataggatagga & kämpakämpakämpa.

Av Sandra - 24 september 2013 21:56

Av Sandra - 24 september 2013 21:34

Ska nu byta om till mina mysiga pyjamas och krypa ner under mitt magiska täcke.
Det är magiskt. Sån skillnad på värme mellan inne under täcket än utanför.

Ska först traska in i badrummet oh dra bort sminket ur ansiktet för De behövs inte när man sover hehe.
Pluggandet har faktiskt gått riktigt bra denna kvällen. Blev kvar med no'n i skolan och det känns såå skönt. Gjorde typ från 13 -> 40 på en lektion. Så peppar mig själv sjukt nu för har många prov framför mig, spanska redan på torsdag.
Gick faktiskt bra, blev förhörd o alla rätt på de. :'D

I No'n är det kroppen som gäller, blodomlopp osv. Och det äääälskar jag. Blod osv är absolut nåt jag inte är känslig över, mysigt med sprutor osv. :'D
Har prov i de med så småningom men nu satsar vi allt ett prov i taget.
Imorgon är det onsdag. Ny dag, nya möjligheter, och nya tag.

Av Sandra - 24 september 2013 17:16

1. Är du nöjd med ditt namn? nää c:
2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? uhm.. typ. julia nä men jag vet inte. Inte Sandra iallafall :D
3. Är du i ett förhållande nu? lucky me. ♥
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? 5 månader på måndag. ♥
5. Vem var du tillsammans med sist? pontus.
6. Får man fråga varför det tog slut? ja. men du får inget svar (:
7. Har du haft ett seriöst förhållande? jag har ♥
8. Vem vet mest om dig? emil & emmi♥
9. Vad gör du på fredagskvällar? kollar på film & typ äter chips hahha. smsar osv. ♥
10. Bästa filmen du någonsin har sett? Twilight hehehehe ♥
11. Har du haft sex med fler än 5 personer? nej -.-
12. Har du någonsin varit full? självklart (: hahaha nej
13. Har du testat droger? no
14. Röker du? nixx
15. Snusar du? nje (:
16. Saknar du någon just nu? så in i ..
17. Hur mår du idag? Sådär. Trött osv och aa ♥
18. Hur många tabletter tar du dagligen? inga.
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Uhm dont remembeeh
20. Bästa minnet från sommaren? Liseberg & Grekland ♥
21. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? Grekland.
22. När var du där? i somras ;)
23. Är du rasist? nä
24. Har du helt svenskt ursprung? nej c:
25. Om nej, vart kommer du ifrån? ''halv serb. ''
26. Föredrar du svenska eller utlänska killar? emil ♥
27. Ser du fram emot någonting just nu? ja.
28. Sköter du skolan? tycker de. känns väldigt bra i No´n iallafall ♥
29. Vad hade du för betyg förra terminen? lite olika :>
30. Vad är det bästa du fått på ett prov? c-b typ hahaha
31. Vilket ämne var det? musik c:
32. Har du fått ig på ett prov? nä
33. Har du spelat/spelar du i ett band? spelat. men inget seriöst hahaha
34. Anser du dig vara intelligent? Nej eller va?
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Detta året. Alltså waaah ♥
36. Vilken va den värsta tiden då? -
37. Har du mått jättedåligt psykiskt?
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? -
39. Har du haft sömnproblem? nä c:
40. Hur ofta gråter du? när de behövs.
41. Vad gör du när du mår dåligt? Deppar. Nä men.. typ. Justin´s Be Alright hjälper alltid ♥
42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Emil, Emmi & Emilia. Alla tre på E. ♥
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? nej tack.
44. Vilken klass går du i nu? 8
45. Vilken skola? -
46. Har du varit otrogen någon gång? never.
47. Har någon varit otrogen mot dig? tror inte de, haha
48. Är du stolt över dig själv? nä haha :)
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? uh.. mina ögon.
50. Vad får du ofta komplimanger för? Min stil, Leendet, Håret, ögonen, personligheten. tss
51. Har du lätt att få folk att skratta? ingen aning, kanske. c;
52. Cider elller öl? cider ♥
53. Har du några talanger? nej . ;)
54. Vet du om någon är kär i dig? Ja. Emil. Hoppas jag, han säger de iallafall haha :D
55. Är du kompis med ditt/dina syskon? mer än så. andra halva ♥
56. Vad står det i ditt senaste sms? ''Tack för du finns¨'' ♥
57. Hur lång är du? 1.59 ehehe. Känns som jag har varit det länge nu.
58. Hur mycket väger du? ingen aning, vill inte veta HA
59. Vilken storlek har du på kläderna? xs- s
60. Har du svarat ärligt? yao. ♥

 

 

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards