sandraadam

Alla inlägg under augusti 2013

Av Sandra - 15 augusti 2013 20:36

Åh. Mina älsklingar
Är äntligen hemmaaaaa.

Ni som funderar på att köpa the key. Gör de. Det är min nya favorit. Den är så jävla god. Den är godare än gf o sd ! :D

Köpte den på kick för 400 nåt o tröjan är beställd från nätet :D

Av Sandra - 14 augusti 2013 07:20

Hejsan! Jag vet att jag har bloggpaus men ville slänga in ett inlägg ändå för min andra halvas skull. :) Han tjatade på mig så aaaa.
Iallafall. Nu ska jag till doktorn igen för att inget har blivit bättre av de jag använt. -.- Så jag vill fan veta vad de är som händeeeeer.

Tog inte på mig några fina kläder heller eftersom de är så tidigt på morgonen liksom. :'D Så de fick bli en grå tröja från Lindex, jeans från Bikbok och en klocka från Grekland. :]

Hoppas du blev glad över att jag bloggade nu älskling. :*

Av Sandra - 11 augusti 2013 12:00

1. En liten svartvit ego bild från balkongen :)


2.  Ovanför molnen påväg ner till Grekland. Dock en mobilbild hehe :>

 

3. Jag glor på utsikten från en ''känd'' borg i Serbien. Super vacker!


4. Jag gör en swagpose framför en klottrad vägg i Belgrad! :')

 

5. Jag och mamma i solnedgången vid stranden. Världens bästa mamma ♥


6. Sitter på en trappa utanför en gammal presidents (stavning haha) grav i Serbien :D

 

7. Mamma och jag i en slags park :')


8. Samma park som den förra, fast jag lutar mig mot ett träd, wow coooolt..


9. En Grekiskflagga :'D


10. En Tv torn i Serbien. Runt 100 meter hög om inte mer :D Där åkte  vi upp o kollade! Det var mysigt med lite höööjder! *_*


11. Jag och mamma är påväg upp till en ''okänd soldats grav¨'' :')

 

12. Jag utanför vårat rum :>


13. Jag i en gränd på stan med en slash i handen :D

 

14. Jag vid vårat rum! Samma våning iallafall !


15. HAVEEEEET :D

 

16. Sandra steker woopwoop ! :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Av Sandra - 9 augusti 2013 23:20

Jag har haft en kanonkväll med min familj och aa! Varit väldigt lycklig, satt o pratade lite skit med Pontus på båten oh de va skönt hehe :')

Åt god mat o pratade o massa skratt.
Nu ska jag nog gå och få bort mitt smink oh sånt o sen krypa ner i sängen :']
Vaknade 1 idag så är inte direkt trött HAHA.
Så ni som ser detta kan la smsa mig? :)

Jag har bestämt att sluta blogga, inte helt men iallafall tills skolan börjar :]
Det är liksom typ 2 veckor kvar, inte ens de så jag vill strunta i bloggen lite. :D
Så vi hörs den 20 Augusti!

Snyggt alltså...

<3

Av Sandra - 9 augusti 2013 21:02

Många leenden och mycket skratt med sin familj är skönt.
Livet äger. <3

Sandra är G.L.A.D !

Av Sandra - 9 augusti 2013 16:20

Vilken söt mamma jag har som till o med städar mitt rum. Vad skulle jag göra utan min mamma? :*

LDÖDÖÖDMZNDYSKD

[Bild]

[Bild]

<3

Av Sandra - 8 augusti 2013 23:02

Lyckligt kär.

Världens bästa!

Av Sandra - 7 augusti 2013 23:48

Gjort ett collage från Semestern som kommer imorgon för nu hinner jag inte. Orkar inte direkt gå upp till datorn nu dessutom :]

Gjort en haul med.. Men den gick aldrig ladda upp. Så vi får se helt enkelt när de kommer.
Fick hem lite nytt till hösten, ursnyggt!
Nu ska jag läsa lite och sen drömma om emil, puss hej! :]

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Skapa flashcards