sandraadam

Alla inlägg under augusti 2013

Av Sandra - 23 augusti 2013 23:00

1. Tre namn jag lyssnar till:

öhm många :o


2. Någonting jag tycker om med mig själv:

men åh. -.- mina ögon eller nåt, fan vet jag :D


3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

allt annat :>


4. Detta är jag rädd för:

Åska,Mörker,Ormar,spindlar osv


5. Tre saker jag vill ha varje dag:

kärlek, stöd, lycka..


6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
stå på händer haha ;)


7. Detta tycker jag om att göra:

sjunga och pussa på emil :D




8. Detta vill jag göra just nu:

öhm.. sova .


9. Bästa känslan:

när någon du älskar känner likadant för dig och visar de.

när du kollar på han på lektionen och han kollar redan på dig.

känna sig älskad, och vara riktigt jävla lycklig.


10. Värsta känslan:
allt annat -.- alla idioter.

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:

hmm.. humor o,o eller nåt. helst en mysig person för jag står inte ut utan kramar osv, just saying.


12. Är jag kär just nu?

galet.


13. Jag vill gifta mig:

med emil :D


14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:

oh. öhm.. massor.

ska iallafall hoppa ut ur ett flygplan! :D


15. Min käraste ägodel:

min m&g tröja som justin rört.


16. Något jag vill ha i present:
m&g, fyller år snart? lust o ge mig m&g till justin, backstage, vip eller nåt? ;)

17. Detta har jag på mig just nu:
linne,mjukisbyxor :')

18. Favoritkläder:

mjukisbyxor, stickade tröjor, klänning.


19. Favorit djur:

katt o elefant. giraff med :')


20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

pop typ.


21. Favoritlåt just nu:

oj, ehm. vet inte riktigt. Be Alright med juju är alltid etta :'D


22. Roligaste ämne i skolan:
svenska. :D

23. Tråkigaste ämne i skolan:

matte, no ._.


24. En bok jag gillar:

allt som har med kärlek o göra.


25. En film jag älskar:

remember me, samma här. kärleksfilmer alltså, waaa


26. Favorit tv-program?

oj, typ topmodel o kul program på mtv, jersey shore osånt !


27. Favoritdoft:

the key by justeeeen. fyfan så god. oo..oo


28. Detta äter jag gärna:

kakor.


29. Dricker helst:
cola eller multivitamin.

30. Favoritgodis:

bilar, bubbliz & ljus choklad.


31. Hit vill jag gärna åka på semester:

USA BITCHEEEZZ.


32. Färg på mina ögon:

.. ljusgröna..


33. Min längd:

tror jag nåt 1.60 men vet inte. 159.8 säger vi! :D


34. Jag tror på:

justin.


35. Jag spelar:

inget. o.o


36. Person jag beundrar:
justin, eller va?

37. Så här bor jag:

två våningshus med min familj :)


38. Antal döda krukväxter i hemmet:

fan vet jag.


39. Det här tänder mig:

hahaha


40. Det här gör mig avtänd:

hahahha


41. Favoritfärg:

Rosa och Lila.


42. Favoritcitat:

har väääldigt många.


43. En hemlighet jag vet:
tror du ärligt jag skriver de här? :)

44. Bästa present jag fått:

m&g o emils fina kort. läser de hela tiden. får inte nog. o.o ♥♥


45. Senast köpta skiva:

believe acoustic tror ja o.o


46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

mina ögon. -.-


47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

allt annat. kroppen, håret, ansiktet. osv :)


48. Udda förmåga/egenskap:

jadu..



49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

Elefant. :D eller apa hahaha


50. Vad lyssnar du på just nu?

Demi Lovato - Made in USA ♥


51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

Jag va i skolan och sen hämtade pontus med med halva hans kompisgäng ( känner mig förjävla cool att åka med dom ) och köpte pizza. :'D


52. Var är dina föräldrar födda?
på sjukhuset, som jag :>

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

ingen aning !


4. Vilken är din favoritrestaurang?
jjadu.. men jag älskar kina mat !

55. När badade du i en pool senast?
i grekland <3

56. Har du varit med i någon skolpjäs?

tyvärr.


57. Hur många barn vill du ha?

två eller tre. max 3 :>


58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

hårdrock, fyfan. c:


59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

aa. hahaha ne


60. Vad har du för TV-kanaler?

många ♥


61. Har du åkt moped någon gång?
tror inte de .

62. Har du busringt någon gång?
yao, i´m a badass ♥


63. Har du fått felparkeringsböter?

har ingen bil yet <3


64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

JAG VILL SÅ JÄVLA MYCKET. OK? SCH.


65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

ÖH AFRIKA? :o Egypten ligger där va? eller... AHAHAHA ja, ja går i 8:an ♥


66. Har du en egen trädgård?

egen o egen. Men ja. :')


67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?

hatar serier o tecknat :o så ingen aning ♥


68. Kan du alla orden i nationalsången?

nä kan inte ens hälften :'D


69. Badkar eller duschkabin?

badkar. c:


70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

kommer inte jag ihåg.


71. Favoritpizza?
kebab. särskilt med pommes på. hehee *_*

72. Chips eller popcorn?

chips!


73. Vilken färg på läppstift använder du?

använder inte läppstift. :)


74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

nä? wtf.


75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

nä. skulle förlorat ändå HAHAHAH


76. Apelsin- eller äppeljuice?

Apelsin :'D


77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

Min familj. Tacos typ :'p


78. Favoritchoklad?

Marabou Jordgubb eller Daim :)


79. När röstade du senast?
några timmar sen.

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
nån månad sen ghaha :D

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?

nä. vågar aldrig ställa upp i tävlinger ♥


82. Är du bra på matlagning?
nä hahahhahahahaa. Men emil är ♥

83. Klarar du att tanka själv?

nä o.o eller tror inte de. aldrig gjort :)


84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på

??


85. Pepsi eller Coca Cola?
cola :D

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

njä :D ♥


87. Vad var det senaste du handlade?
örhängen typ c:

88. Har du kräkts offentligt:
nä c: tror inte de

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken:
sanna kärlek. <3

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

nä.. eller oftast inte. o.o


91. Har du ringt något betalnummer:

yao.


92. Kan man vara vän med sitt ex:

aa?


93. Vem var det du besökte på sjukhus senast:
_

94. Hade du mycket hår som liten bebis:
kommer jag inte ihåg. hade ner til rumpan när ja var 5 iaf ((:

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar:
'Hej du har kommit till Sandra...blablabla. '



96. Vad har du i din väska:

nycklar, almanacka, paraply, lipsyl osv c:


97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig:

lyssnar på musik. c: sätter upp håret. Så jävla freaking skönt att göra de precis innan man ska sova. ♥


98. Vad är du tacksam för idag:

allt. c:


99. Var hittade du den här listan:

listfolder.se C:


100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:

alla som vill.

 

SENASTE:
Dryck:
Cola :D


Telefonsamtalet: Emmi c:
SMS: Emmi c:
Sång du lyssnade på: That poweeeeer.
Gången du grät: -

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: nä?
Har någon varit otrogen mot dig:
Varit kär?: ja haha
Förlorat någon speciell person: ja
Varit deprimerad: ja :c inte extremt extremt men ja typ haha
Varit så trött att du somnat sittandes: nä kan inte sova sittandes :)

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: Lila
färg 2: Rosa
färg 3: Svart

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: ja
Fått ditt hjärta krossat: nej
Skrattat så att du har börjat gråta: hahahaha ja c:
Träffat någon som förändrat ditt liv: nej
Insett vilka som är dina äkta vänner: verkligen ja haha gosh
Fått reda på att någon har pratat om dig: vilket sätt?
Kysst en kompis: nä inte kysst men pussat ;)

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: msn ojoj
Hur många barn vill du ha: max 3 som sagt
Har du några husdjur: fiskar ♥
Vill du ändra ditt namn: ja
Vad gjorde du under din förra födelsedag: va med min familj :)
Vilken tid vaknade du idag: 6:10 -.-
Vad gjorde du igår runt midnatt: sov :D
Någonting som du längtar till: höstlov haha :c
Senaste gången du träffade din pappa: nyss..
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: öhm
Vad lyssnar du på just nu: roar med katy perry ! :D
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: hahahaa ja.
Vad gör dig irriterad just nu: vet inte
Vad är ditt namn: sandra.. ♥
Singel/upptagen: upptagen bitchaaz.
Stjärntecken: skorpion :D
Kille eller tjej: ja är en tjej c:
Grundskola: ?
Gymnasie: ?
Högskola: ?
Hårfärg: brun,svart,blond haah
Långt eller kort: kort vill jaf va
Längd: 1.59
Vad gillar du gällande dig själv: ha?
Piercings: öronen om de räknas
Tatueringar:vill haa
Höger eller vänster: höger :)

DIN FÖRSTA:
Operation: never
Piercing: öronen
Tatuering: 0
Bästa vän: julia c:
Sporten du spelade: gymnastik gick ja på
Husdjur: fiskar
Vaccination du minns: vettefan :p
Konsert: justiin
Förälskelse: dagis eller nåt haha
Alkohol du drack: smuttrat på pappas öl men de va inget att ha

JUST NU:
Äter du: inget, omg wow
Dricker du: cola
Är du på väg att: gäspa
Lyssnar du på: safe & sound
Väntar du på: mamma

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: JAAAAAAAAAAAAAAAA
Vill du gifta dig: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Karriär i åtanke: haha eh

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: ögon :D
Kramar eller pussar: men åh, båda
Kortare eller längre: längre
Romantisk eller spontan: romantisk :)
Snygg mage eller snygga armar: inget är särskilt viktigt för mig o.o
Tatueringar eller piercingar: tatueringar
Känslig eller inte: beror på
Ragg eller förhållande: förhållande :>
Bråkstake eller tveksam: tveksam.

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: nä?
Tappat glasögon eller linser: nje
Haft sex på första dejten: hahahahaha nej.
Krossat någons hjärta: har jag säkert o'.
Har du blivit arresterad: ?
Dissat någon: har jag säkert haha
Gillat din killkompis (mer än som vän):hahaha hej emil :* ♥

TROR DU PÅ:
Dig själv:
Mirakel: ibland
Kärlek vid första ögonkastet: oftast inte
Himlen: typ ja c:
Tomten:
Att kyssas på första dejten: jorden går inte direkt under om de händer haha
Änglar: ja.

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: nej. kommer aldrig hända.
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: ja. c:
Vad kan du verkligen inte leva utan: justin. emil och mina bästavänner ♥
Vad vet inte så många om dig?: mycket



 

Av Sandra - 23 augusti 2013 21:50

Vilka är dom? ;)

 


Nä men hej!

Här sitter jag.. och lyssnar på Håkan hellstöm, vafan är de för fel med mig?

Aldrig varit något fan av honom o nu bah fick jag ryck o lyssnat på typ ALLA hans låtar seriöst haha.

Normalt Sandra.

 

Nä men jag vet inte vad jag ska göra. Är ganska pigg så tänkte kika runt lite på Youtube, lite bloggar oså.

Har även mobilen framför mig, så smsa mig! :D

 

Imorgon ska jag träffa hanna och göra lite annat.





Asså.. Aa. Här sitter jag! :)

Av Sandra - 23 augusti 2013 15:53

Sitter i Pontus bil forever Alone och väntar på mat. Pontus, Albin o Erik är o hämtar så här sitter jag. :')

Blir att käka sen då oh bara mysa. Underbar start på fredagen. :'D

Av Sandra - 23 augusti 2013 07:10

Frös ihjäl igår så valde denna idag.
Skulle dock bli hyfsat varmt idag, men de va de igår med enligt andra så aa.
Jag är typ halvsjuk.
Hade stickad tröja, tjocktröja oh min jacka inomhus man bah: mm normalt.
Men ja.
Sån är JAAAAG :D

Bilden är inte från idag, orkade inte ta en ny när jag redan har en bild på den. :')
Matchar tröjan med ett par svarta jeans och lite smycken. :')
Enkelt men varmt o skönt.

Tröjan är typ flis innuti, så om jag fryser idag lär jag ligga hemma o va sjuk hela helgen. Skönt att de är fredag iaf! :)

Av Sandra - 22 augusti 2013 22:36

Åh vad fin almanacka Sandra har.

Godnatt hörrni. :]
Får se hur jag mår imorgon. Känns skönt att få veta att folk bryr sig. Titta så fint sms.

[Bild]

Av Sandra - 22 augusti 2013 18:36

 

Här är skalet ja fick hem för några dagar sen :')
Designade de själv på caseapp.se

De står ''stronger than yesterday'' i rutan under kameran :D

Av Sandra - 22 augusti 2013 07:31

Life

Av Sandra - 21 augusti 2013 19:55

Ska gosa ner mig bland mysiga filtar i pyjamas, hämta nåt att tugga på. OCH sen blir de idol! :]


Sen ska jag nog fixa lite annat, får passa på nu innan alla läxor o skit kommer in. :]

Får sätta mig ner nu med familjen o ha en go kväll med la familia samtidigt som jag tänker på emil.

bra kväll. ('y)

Tumblr | via Tumblr

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards