sandraadam

Alla inlägg under augusti 2013

Av Sandra - 25 augusti 2013 21:20

Omg. Kollade precis igenom lite på bloggen och sen så ser jag att bloggen fyller 1 år idag!

Tack till alla som har läst/följt min blogg under detta året! :>

Ni är grymma.

 

PUSS.

 

 

Av Sandra - 25 augusti 2013 21:02

Klockan är nu över 9, så jag ska bara mysa den sista timmen, och sen yttligare några timmar för ska soova.

Är jätte trött, var uppe till halv 4 idag/igår. bra jobbat.

 


Gjorde aldrig ansiktsmask innan så gör det nu istället ((:

Sen ska jag platta håret, har skolfoto imorgon, så vill iallafall se lite normalt ut. :D

 


Kanske ni undrar bah: Varför plattar du håret kvällen innan när du ska sova?

-
De är för mitt hår blir platt lättare. De tar nästan 1 och en halvtimme o platta de så orkar inte gå upp extra tidigt. Och när ja väl har plattat de håller de i typ 3-4 dagar. :) Så jaaaa.

Nu måste jag gå :D


art, beautiful, better, clouds - inspiring picture on <a href=Favim.com" />

Ja vet hur dålig skolan är och vilket rent helvete det är. Ja vet det eftersom ja går i skolan precis som ni. Jag trivs inte i skolmijö mår bara så mycket dåligare där.

Det ända jag kan säga är att skolan är viktig och det är bara att kämpa vidare. :)

Loveu guuuys ♥

Av Sandra - 25 augusti 2013 17:29

Och dricker latte, mums. Den enda "kaffe" drycken jag kan dricka är bilden nedanför, fyyyyy vad god den är.

Håller på att fila ner mina lösnaglar och snart ska jag hoppa in i duschen och sen fixa ansiktmask o sånt dära.

Emmi gick precis hem så nu ska jag ta de lungt o njuta de sista av helgen. För sen så börjar skolan igen och då faller allt :') som de brukar, haha.
Har iallafall haft världens mysigaste helg med bästis !

Ha en fortsätt trevlig eftermiddag. :'D

Av Sandra - 25 augusti 2013 00:08

Bestie sova här. Och Sandra är lycklig.

Hon ville se videos från när jag var liten, haha. Så vi kollar på de imorgon. Ska bli kul o se sig själv som liten, haha. :')

Nu ska jag gå och krama om min syster hihi. :* Godnatt med er!/k]

Av Sandra - 24 augusti 2013 13:24

Nytvättat hår och inget smink.
Känner mig modig som går ut såhär hah. :]
Sen när vi kommer hem ska jag klippa av mitt hår. :c

Av Sandra - 24 augusti 2013 11:33

Godmorgon sötnosar! :)
Idag är de ny dag och de betyder "nya tag" .
Idag så ska jag klippa mig. Ganska slitet i topparna så klipper av några centimeter :]
Sen så ska jag till hanna om de inte blir för sent! :)

Känns väldigt skönt att få vara hemma två dagar faktiskt.
Är redan sååååå trött på skolan. Dagarna är så sjukt sega o tråkiga så de finns inte. -.-
Blääääää. Jag vill ha lov.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan iväg o handla med mamma.
Puss hej <3

Säger vi adjö till en stor del av de ljusa topparna, haha.

Av Sandra - 24 augusti 2013 00:27

       


Jag är så jävla avis. Hon är så sjukt fin den tjejen!

 


Nu ska ja göra mig iordning, mysa ner mig i mitt täcke och aa tänka,

ne men bara lägga mig!

Puss!

Av Sandra - 23 augusti 2013 23:28


Gulligt. c: ^^

 

Som ni kanske förstår har ja tråkigt just nu. Så det lär bli massa inlägg av olikan slag right now ^^

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards