sandraadam

Alla inlägg under juli 2013

Av Sandra - 18 juli 2013 09:59

Hiiiii !
Nu ska vi åka till nästa hotell och var där 2 nätter och sen så åker vi igen haha. Komplicerat :D

Dom som äger denna lägenheten kommer när som helst och sen när vi har checkat ut oså så åker vi till stan och äter frukost :D

Alla som smsar. Kommer inte svara förrens jag fixar wifi på det andra hotellet. Kommer alltså inte blogga mer förrens ikväll.
Hoppas ni har de bra där hemma! :')

Av Sandra - 18 juli 2013 00:55

Mamma Mia.

Nu måste jag sova för imorgon ska jag upp tidigt för att vi ska till ett annat hotell :)

Mamma har värsta partyt så de går inte sova ändå. Så hahahah.

Puss.

+_+

Av Sandra - 17 juli 2013 19:34

Den tröjan alltså. *____* ge miiig.

Omg

Av Sandra - 17 juli 2013 14:22

Aldrig någonsin sett en kille med så sjukt många tatueringar oh ändå är VACKER.

Av Sandra - 17 juli 2013 00:41

Precis ätit vattenmelon och choklad. :)
Glader!
Vill bli brun nu och komma hem <3

Av Sandra - 16 juli 2013 19:42

Av Sandra - 16 juli 2013 18:55

RIP Talia.
Hon va en ren inspiration för mig och allt hon gjorde fick mig att må bättre.
Kommer verkligen sakna henne.

Hoppas du mår bättre där du är nu.
Älskar dig.
Heaven got an angel.
#fuckcancer

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Skapa flashcards