sandraadam

Alla inlägg under juni 2013

Av Sandra - 29 juni 2013 18:15

Det ska stå att jag har ätit hos mormor.

Vet inte hur man ändrar inlägg ifrån mobilen. Aja nu vet ni de.

Av Sandra - 29 juni 2013 18:13

Hejsan!
Precis ätit god mat hos farmor så nu sitter jag och kollar på tv med Pontus här, treeevligt. :>
Eller nej, vi sitter med varsin mobil. Sociaaaalt.


Iallafall såhär ser jag ut idag :>

Hela outfiten är från Bikbok förutom klockan som är från ur o pen :)

nej, men nu har jag inget att säga, puss hej! <3

Av Sandra - 29 juni 2013 15:55

Av Sandra - 29 juni 2013 12:12

Godmorgon! :]
Svårt att sova inatt.. Fick typ ingen luft och jaaaa.
Skit samma ska inte berätta hur dåligt jag mår hela tiden.

Nu så ska vi snart äta frukost och sen så ska jag plocka undan på mitt rum.
Vid 5 ska jag till mormor för hon fyller år. Happy birthday to u ! :*

Nej men ja!
Hejdåååå :]

:(

Av Sandra - 29 juni 2013 00:18

Orkar inte med detta längre.
Fyfan... Mina mediciner får mig må ännu sämre.. Pallar inte detta längre.

Får inte använda vanlig nässpray på 6 månader -.- Så ja.. Hej jag heter Sandra och kan inte andas om nätterna. Helt ärligt.. Snyter mig som fan o inget händer.. Men ändå. Kan fortfarande inte andas.
Klarar inte av detta.. Fått en annan nässpray som skulle hjälpa.. Känns ingen skillnad hur mycket man än sprayar. Hatar mitt liv.

Sen fick jag nåt annat man typ skulle lukta på. För de var så starkt doft.. Så de typ skulle öppna upp (mint)
Ser ut som en jävla tampong av plast ahahahha, döda mig någon.

Aja. Får la dö lite halvt innan..
Kul att andas med munnen så man blir helt torr I hela munnen och näsan.
Mys.

Gammal bild. Men passar ändå ._.

Av Sandra - 28 juni 2013 22:39

Hej!
Detta är sista inlägget idag, ska lämna ifrån mig mobilen och bara mysa med familjen.
Vi har just nu diskuterat lite och pratat om vad vi tycker om kärlek. DAMN, de behövdes hahaha..

Nu ska vi spela kort med lite chips skålar och cola flaskor brevid oss!
Ni får ha en fantastisk bra fredagskväll hörrni! :]

Passande bilder för vad jag, mamma och pappa snackade om. Det behövdes ja.

Av Sandra - 28 juni 2013 18:38

Hellooooj.
Idag har jag varit hemma, vaknade vid halv 7 och vid typ 8 drog vi till doktorn i blablabla.

Sen när jag kom hem så bytte jag om och somnade om en stund och sen kollade jag på film!
Sen vaknade Pontus och Åkte iväg och han hade köpt bröd och apelsinmarmelad, hahah..
Så ropade han på mig att jag skulle gå upp och då hade han fixat mackor till mig, hahaha aw :]

Iallafall.. Sen efteråt så smög jag upp till Pontus rum och snodde ett xbox spel. Man kör biiiiiil.
Och de gick åt helvete; men jaja. Ingen såg mig ändååå ;)
Efter de så kände jag att jag var inte alls pigg. Så jag körde ett träningspass här hemma och gick ut på en powerwalk. Hur Grym är jag inte?
Nej skoja, men jag kände att jag var tvungen.. Inte tränat på flera år känns de som ;p

Ikväll blir det mys med familjen och god mat så nu ska jag hoppa in i en varmdusch och smörja in mig med bodylotion efteråt! :)

Så har min dag sett ut så jaaa! Inget mer att säga faktiskt.. Så vi får höras mer sen.. Kommer säkert ett godnatt inlägg eller nåt XD :*

Saknar henne.

Av Sandra - 28 juni 2013 09:52

Hejsan!
Kom hem från doktorn för en liten stund sen och just nu sitter jag och äter och kollar på tv! :)

Jag ska inte opereras så jag är glad! :) Däremot fick jag lite andra mediciner som jag skulle ta i 3 veckor :> Så om de inte funkade skulle jag tillbaka, så vi får la se hur de går XD

Ska nu sätta mig vid datorn och kolla runt lite på olika sidor, tänkte nätshoppa.. Nej men kolla runt lite :D
Alltid mysigt att sätta sig vid datorn, hög musik och något gott att dricka :D

Aja, ska ladda upp videon nu också så vi får de när den kommer på bloggen!
Puss sålänge :*

Dör lite för hennes utseende.

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards