sandraadam

Alla inlägg under maj 2013

Av Sandra - 25 maj 2013 19:01

 


/behind the scenes/ ahahha xd

fyfan vad ful.

Justin älskar mig ändå :>

 


Aja Hejsan (:

Hur mår ni? Jag mår jätte bra!


Förutom att saknaden börjar komma nu.

Saknaden efter Emil.. buhu. ;c

1 månad på torsdag.

lyckligaste tjejen på planeten. ♥

 


Ikväll blir det filmkväll med världens bästa mamma.

För pappa skulle kolla på nåt annat, så ja.

säkert fotboll eller nåt, fan vet jag vad han kollar på xd

 

 

Av Sandra - 25 maj 2013 17:32

             

Av Sandra - 25 maj 2013 11:29

Av Sandra - 25 maj 2013 10:43

Hur många av er har sagt "Allt är okej" samtidigt som ni gråter inombords?
Hur många av er går runt och ler för att dölja något?
Hur många av er har låssats som att ni inte brytt er?
Hur många av er går runt i skolan och skrattar osv, men kommer hem och gråter sig till söms?
I vilket fall.
Jag vet hur det känns, livet är som vågor, det går upp och ner.

Jag vet att många av mina kompisar läser min blogg, och med detta inlägget vill jag säga att jag finns där för er. Vilken tid på dygnet det än är.
Jag har också gråtit mig till söms och sen vakna upp med ett leende och gå till skolan som om inget har hänt.

Man är rädd för att berätta för andra va man tycker och tänker, för man kanske inte känner alla så bra. Man litar inte fullt ut på alla.
Men på mig kan man det.
Jag får höra. "tack för du alltid ställer upp, för du alltid finns där" Nästan varje dag. Inte bara 1 person, utan av flera.

Alla har en bakrund och en historia. Alla är olika och påverkar alla på olika sätt.
Även om jag är ledsen och mår skit så går jag till skolan som om allt är som vanligt. Ni vet "fake smile".

Jag har inte sjunkit till bottnen på väldigt länge. Jag mår bra, och jag är glad.
Men bara för det så betyder det inte att jag har glömt allt. Allt finns kvar, saker som rår mig och annat som kompisar har sagt. Men ingen vet vad som går runt i mitt huvud om jag inte säger nåt.. Eller hur?

Ni som vill prata, stannar hos mig.
Det värsta jag vet är folk som går runt och säger saker till andra.

Man säger "Jag finns <3 ".
Personen säger saken som hänt. För det första blir jag själv tacksam för personen ens säger något. För det Visar ju att man litar på än.
Men alla är ju inte som mig. Vissa säger så och går och säger till andra direkt efter personen har sagt sitt.

Nu vet ni det också.
Om jag säger "jag finns. "
Så menar jag de. Det stannar inne hos mig.
För jag själv hatar folk som inte kan hålla vad dom lovar.
Så jag skulle aldrig, inte ens tänka tanken på att göra något sånt.

Just sayin, mina åsikter.
Puss.

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards