sandraadam

Alla inlägg under maj 2013

Av Sandra - 27 maj 2013 08:35

hejsan! c:
Idag börjar jag halv 12 och slutar tjugo över tre. Så har bara tre lektioner.

efter skolan ska jag oh Emmi kolla på klänningar osv, hon behövde råd. Så yaaaa. <3

tar mig igenom denna dagen tror jag, får la blicka fram emot Emmi ! :*

världens snyggaste tjej.

Av Sandra - 27 maj 2013 08:35

hejsan! c:
Idag börjar jag halv 12 och slutar tjugo över tre. Så har bara tre lektioner.

efter skolan ska jag oh Emmi kolla på klänningar osv, hon behövde råd. Så yaaaa. <3

tar mig igenom denna dagen tror jag, får la blicka fram emot Emmi ! :*

världens snyggaste tjej.

.

Av Sandra - 26 maj 2013 19:15

det är i såna här dagar man inser hur man behöver en person.
Inlägget riktas mot Justin just nu..

Han vet knappt vem jag är, han har sett mig 1 gång, i 14 sekunder. Han såg mig le, han såg mig gråta. Han har rört min midja.

Det är i såna här dagar jag inser hur mycket jag behöver honom.
Såna dagar då allt bara faller.
Då är det han som står kvar.
Det är han som har fått mig att bli den jag är. Har fått höra att jag är underbar o blablabla... (Kallar de blablabla för mitt självförtroende är på bottnen) well.. Tacka honom. Skulle inte ens stå här utan han.

Skriver inte detta för att få uppmärksamhet eller nåt.
Men han betyder allt för mig. Finns inga ord, jag behöver honom.
Har haft han vid min sida i snart 5 år.
Fattar ni eller? 5 år. Utan hans stöd, peppning, leende, musik, röst skulle jag inte må så bra..

Just nu vet jag inte om jag ska skratta eller gråta. Ni vet hur den känslan känns right?
Men han får mig o le.
Han vet inte ens vad som har hänt mig, men han får mig må bättre och bli gladare än någon annan ändå.


Behöver honom så mycket mer än var någon ens kan förstå. Om någon förstår så tror ni fel.

Han är min livräddare.
Han som hjälper mig upp vid såna här dagar.
Utan hans hjälp skulle jag vara kvar där på bottnen och drunkna.. Inte hittat någon väg upp..

Aldrig känt mig så trygg.
Känns som han är med mig för varje steg jag tar.

Vissa säger bah: du kommer sluta gilla han om nåt år. Han är bara en flickidol.

Håll käften. Förlåt, men tyst.
Alla har en bakgrund. En historia som man kanske håller för sig själv.

Men vet ni? Jag har klarat mig, står fortfarande på fötterna. Med ett leende varje dag. För Justin har hjälpt mig upp, hjälpt mig hitta ljuset i mörkret.

Han är en del av mig.
Vad som än händer. Ingen kan få mig att sluta gilla han.
Det är erat val, ni har träffat mig. Och kommer inte ändra på nåt.
Han är min livskraft, min egna lifesaver. Hela min värld.

Som sagt.
Såna här dagar då man bara mår konstigt. Då man inser hur mycket man behöver någon.

Har även fått höra kommenterar som. "hur kan man älska någon så mycket? Det är en artist"

För mig är han inte en artist.
Han är mitt allt och så mycket mer.
Ingenting kan få mig att sluta älska han.

Han är inte värd allt hat han får varje dag.
Han har räddat mångas leenden, liv.
Genom sin musik, räddat någon som han inte ens känner.

Han har räddat mig.
Och jag är så glad, att jag är den personen jag är idag. Att jag ens står med fötterna på jorden. Att jag skrattar. Att jag ler.

Grattis till dig som orkat läsa hela detta inlägg.



..

Av Sandra - 26 maj 2013 13:57

blir inget mer bloggande idag..

Av Sandra - 26 maj 2013 11:02

Av Sandra - 26 maj 2013 09:36

tack justin, snällt av dig!
omfg.

Av Sandra - 26 maj 2013 09:13

Vaknade fan runt 11 igår, och nu ligger man här och är vaken. WEHO. -.-

Är just nu med Alice, båda vaknade typ nu så vi ligger här med våra mobiler .. Standard.

Vet inte var vi hittar på idag, vi ska inte va hela dagen, det är morsdag idag faktiskt! Så mormor o morfar kommer till oss, vi ska grilla o lite sånt roligt! :D

Bara jag som alltid MÅSTE ta kort på himlen när de blir en annan färg en blå?
Antar de .. :)

Av Sandra - 25 maj 2013 23:27

Alice kom till mig vid 10
Blev spontan övernattning.

Myspys.
Får se om Emil svarar också, se om man kan smsa med han med för saknaden är så stor. Ont så fort man tar ett nytt andetag :c

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards