sandraadam

Alla inlägg under april 2013

Av Sandra - 25 april 2013 18:29

Fortsätt fråga Sandra ! XD




Iallafall. Nu tänker jag skriva ett liten inlägg om MINA åsikter om Justins rykten.
Okej, jag vet. Han är världskändis och han kommer alltid ha haters osv. Men alla hans rykten börjar jag bli jävligt trött på.

Alla verkar vela få Justin ledsen, och glömmer bort allt magiskt han har gjort för andra. Donera pengar till välgörenhet, besöka barn på sjukhus, ställa upp för sina fans. Alla verkar glömma allt och bara tänka på allt annat. Sprida rykten, massa skandaler.

Asså. Jag blir så trött på all skit, för han är värd så mycket mer än detta. Och de gör så ont att inte kunna hjälpa honom eller stötta han på nåt sätt.

" Hittat knark i Justins Buss" "Justin låg med en sjuksköterska" osv. Snälla människor, ni där ute vet inte ens vem Justin är. Jag som har följt honom i 4 år vet att han aldrig skulle gå och ligga med en jävla sjuksköterska hur som helst. -.-

Selena Gomez och Justin verkar vara påväg att bli tillsammans. Jag älskar Jelena, men själva Sel är verkligen inget favis hos mig. Men om Justin är glad så är jag glad!
Varför jag inte gillar Sel är för hon har gjort massor av saker som har sårat Justin, och hon har betett sig som en idiot. DETTA ÄR BARA ÅSIKTER SÅ INTE HATKOMMENTARER TACK.

All denna skit har gått så långt så det har spridits ett rykte om att Justin har tatuerat Selena's ansikte. Varför skulle han göra de? Har dom inget annat för sig än att snacka massa skit. Nu är Sandra arg. Puss hej.

-

Av Sandra - 25 april 2013 15:02

Jag är som en blomma.
Jag vissnar ibland, men jag vet att jag kommer växa igen.

(bilden är tagen med min iPhone!) <3

:/

Av Sandra - 25 april 2013 12:44

VILL TILLBAKAAAA NUUUUUUU

Av Sandra - 24 april 2013 22:12

hejsaaaan!
nu ska jag sova för jag dör av trötthet.
och har ont i magen också, jippi.. (?)
Aja, venne vad jag ska skriva mer! Men godnatt med er och jag skriver såklart mer imorgon! OCH GLÖM INTE STÄLLA FRÅÅGOR! :DD

Av Sandra - 24 april 2013 18:40

Hejsan allesammans! Jag tänkte köra en frågestund, man kan fråga precis vad som helst, (antar jag) och jag lovar att svara på alla! Vi får se om de blir video ! SÅ SNÄLLA FRÅGA MASSOOOOOOR! <3

Btw: Svarar på allt på söndag! :) Så ni får god tid på er :D

Av Sandra - 24 april 2013 16:12

hejsan! :) Kom hem från skolan för en stund sen, ska göra mig lite te, ta på mig myskläder och sen plugga lite spanska för vi har glosor tills imorgon! ._. De är typ kroppsdelar och sånt, men aa, ska försöka trycka in allt i skallen på mig själv.

Sen får vi se vad vi hittar på. Ingen aning, mobilen är min bästaste vän HAHA,

Skolan idag har varit bra, förlåt för jag inte har bloggar under dagen men aa. Jag var med alla och alla kramade sönder mig, så söta! För alla var så glada för min skull efter allt som hänt! THIHIHI *_*

Jag ska ta bort min dag grej för orkar inte skriva den mer, så får ta bort den ur menyn sen! :) ^^ Nu vet jag inte vad jag skriver längre, så bjuder på en ful bild hejåååååå

Av Sandra - 24 april 2013 07:36

Nu måste jag ta på mig skor osv för att sen dra mig mot skolan! Så jag hinner inte skriva något långt inlägg right now.

Jag skriver säkert mer under dagen isåfall, så byeeeee !

Av Sandra - 23 april 2013 22:00

82 unika besökare. NYTT RECKORD!
TACK ALLA SOM LÄSER MIN BLOGG! Ska bli jävligt häftigt om de går över till 3 siffriga! Ni får mig vilka blogga, helt underbart. TACKTACKTACKTACK! :D

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Skapa flashcards