sandraadam

Alla inlägg under mars 2013

Av Sandra - 8 mars 2013 18:46

Tog lite snabba mobil bilder på det nya jag fick med mig hem idag, hörlurar och hårfärg :) ^^ Hoppas ni får en mysig fredagskväll, jag själv ska ta huvudvärkstabletter och mysa med min familj framför en film! Njut av helgen nu! <3 Kram! C:

Av Sandra - 8 mars 2013 14:27

hejsan.

jag mår verkligen dåligt. har hur ont i huvudet som helst, i halsen, magen och är yr. så idag blir det bara film mys hela dagen, ska ladda min mobil lite och sen kolla på några avsnitt av Pretty little liars. Följde med mamma och handlade lite, så fick med mig nya hörlurar och hårfärg hem. ska färgs det rött igen, fast inte på ett tag, håret ska få vila lite först ;) så aa, jag visar bilder på de senare, jag kan visa en bild nu iallafall, och det är på några armband som jag fick hem igår, och dom är så fina! Det står typ: believe, i'm a belieber på dom osv. I love Them! :D

Av Sandra - 7 mars 2013 22:25

jag och min älskling tar och sover nu! Godnatt med er <3

Av Sandra - 7 mars 2013 20:37

var då jag träffade dig.

min livskraft, min ängel, min bästavän.

jag litar bara på dig, man kan knappt lite på någon nu för tiden.

men du, just du kan man prata med, om precis allt. och du är sjukt underbar. ♥

jag vet inte vad jag skulle göra om ja inte hade dig.

du är verkligen helt otrolig,

du är verkligen en av alla andledningar varför jag ler, och du får mig må så sjukt mycket bättre.

jag kan verkligen inte ens tänka mig ett liv utan dig bästavän! massor av kärlek till dig.

 

 

 

Av Sandra - 7 mars 2013 18:29

1. Justin Bieber.

det är min allra favorit. det tror jag väldigt många redan vet. Jag älskar honom så sjukt mycket!!

Jag älskar allt. Han röst, hans musik. han personlighet och hans utseende, han är så perfekt.

Han är alltid så positiv över allt, och han har hjälpt mig genom så mycket, så kärlek till han ♥

http://www.inquisitr.com/wp-content/2012/09/Beyonce-Pregnant-Rumor.jpg

2. Beyonce.

jag älskar hennes röst, hon sjunger som en gud! Jag älskar att kolla på klipp på henne

när hon sjunger live eftersom hon är så otroligt bra ! Sen har hon den där omtänksamma

personligheten som får mig så glad, och sen är ju det där med att hon är otroigt vacker också.. 

3. Demi Lovato.

jag tycker om Demi väldigt mycket, hon sjunger jätte bra och har skit bra låtar!

hon har haft det tufft i sitt liv, och hon inspererar mig väldigt mycket genom

hennes låttexter osv. så henne gillar jag otroligt mycket! ♥



4. One Direction

jag gillar one direction ganska mycket, är inte direkt någon directioner eller så men är

mer typ ett fan. men jag älskar deras glädje i deras låtar, dom sprider glädje och är

bara helt goa! och alla sjunger bra och dom alla är snygga och super söta! ♥

men jag har en favorit av killarna och det är Liam och jag vet inte varför, nåt speciellt är det!

http://plamgirlshop.com/wp-content/uploads/2012/11/miley-cyrus-new-short-hairstyle-2012-hair-style-crew-500x377.jpg


5. Miley Cyrus

Miley skriver jätte bra låtar och har en jätte bra sångröst. Och hån är en väldigt duktig skådis,

och (hon har en snygg pojkvän?!) Men jag tycker också hon är jätte snygg, jag saknar hennes

långa hår men hon är lika snygg i detta korta. Och vacker är hon också!

 

 

Av Sandra - 7 mars 2013 17:30

374413_422159694545138_1504596878_n_large

Tumblr_mit4vrgymg1s318guo1_400_large

578391_527096090654986_1820379933_n_large

Tumblr_mg8kmnw7wh1qk5into1_500_large


Lite bilder där ja,

som beskriver hur jag känner just nu.

ibland är man på botten, ibland på toppen och idag var jag på toppen,

det känns bara så underbart,

det är faktiskt svårt att beskriva, vill bara skrika av glädje eller något.


ja vet inte vad ja skulle ta vägen om jag inte hade dig

allvarligt, du får mig på så bra humör hela tiden, och få mig att glömma allt annat.

så.. som bilden säger alltså.


i feel better when you´re around, so please stay.

 

fast mår inte så bra liksom.. har sjukt ont i huvudet, och är hur förkyld som helst,

men vad gör det när folk får mig att skratta hela tiden..? ♥

Av Sandra - 7 mars 2013 08:15

Halloj! :]

Jag kom till skolan för ett tag sen och nu sitter jag på en bänk med lite kompisar :) Spanskan börjar snart, hallelujah. Nä fyfan, efter det ska vi bada, och typ ha ett simtest, yey vad kul att simma med träningsvärk i armarna! åh vad roligt, yihaaaah..

Av Sandra - 6 mars 2013 20:05

nomnom *_*

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards