sandraadam

Alla inlägg under februari 2013

Av Sandra - 13 februari 2013 20:36

HejsanHejsan!

Känns väldigt skönt i kroppen efter ett träningspass och sen lite gymgrejer med. Kommer säkert få träningsvärk imorgon, kommer inte kunna gå, så otränad som jag är :p Menmen.. då vet man att det har lönat sig iallafall! c;

Ska käka lite apelsin nu och sen hoppa in i duschen! (Y)


Imorgon väntas en ny dag! (: Ska som sagt på fest på kvällen men sen ska jag umgås med emil och så! Så det blir säkert en grym dag imorgon! c: ^^

   


PEACE OUT FOLKET! ♥

Av Sandra - 13 februari 2013 17:44

TJAA! Drar till gymmet en stund med mamma och pappa! ÄNTLIGEN har vi börjat träna, känns så jävla bra!

Av Sandra - 13 februari 2013 12:13

Kör på en väldigt god frukost idag om jag får säga det själv! Avokado , jordgubbar, vitamindryck och fil. Mums ! <33 Vi hörs senare! ^^

Av Sandra - 12 februari 2013 23:49

Hejsan hejsan allt folk! ^^ Snart är det onsdag :o <3 asså varför skrev jag så? HAHA. Trött jag är.. Är verkligen helt slut! Tack Felicia för 2 roliga dagar! <33 Vi spelade som sagt in låtar, och vi har haft sjukt kul! Mycket skratt blev de! ;3 Men min hals gör ont och jag är super trött! Imorgon tror jag att det blir slappdag! :> Ska städa på mitt rum och lite sånt! På torsdag ska jag kanske umgås med Emil eller nåt, och sen på kvällen blir det fest! Ebba har fixat ihop någon fest som klassen är bjuden på så det blir säkert jätte trevligt! C; Ska vara vaken liten stund till och kolla på pretty little liers, smsa lite och sen ska jag sova! Så vi hörs imorgon! ^^ <3

Av Sandra - 12 februari 2013 18:27

 


Grattis på din 19 årsdag världens bästa storebror!

Tack för du har fått mig att skratta och le så mycket!

Tänk att jag fick just dig som storebror, skulle inte kunna få någon bättre bror än dig.

inte långt kvar tills du flyttar .. hoppas tiden går sakta..

du är världens bästa. ♥


jag älskar dig pontus.

 


 

Av Sandra - 12 februari 2013 18:19

   

Och. jag kan faktiskt vara seriös också! :>

 

Fast ähm.. BLÄ




Av Sandra - 11 februari 2013 12:27

Tjaaa sötisar!
Sitter framför emmis dator och skrämmer livet av mig, slender man jao! Hatar de, men det är ändå kul! ;3
Vid 13 drar jag hemåt för att duscha och fixa mig, och sen skjutsar min bror mig till Felicia! C: ^^ Ska verkligen bli jätte kul! Vi ska spela in låtar oså som jag har för mig att jag sagt! ^^ Ni får ha det så bra gullungar! Kommer nog inte blogga mer idag, Love uuuu *_*

Av Sandra - 10 februari 2013 18:30

Tjaaa! C; Vi ska dra iväg till affären och köpa lite snacks och dricka till ikväll, vi ska hyra film o lite så! C; Men vi hörs!

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Skapa flashcards