sandraadam

Alla inlägg under februari 2013

Av Sandra - 17 februari 2013 18:13

   


Lite av bilderna som togs idag! c; Hade en jätte mysig kväll med tjejen som lyser upp mina dagar! c;

Ska springa ner och byta om, fixa lite te och spela sims med henne! ( online ) c;


Vet inte ifall det blir någon mer uppdatering idag, för det är skola imorgon (fan) så har en del att fixa. c;

Men ska bli kul att hänga med alla igen! (: Men mindre kul, med prov oså! Men det går nog bra!

 

Så aa, ska sätta igång mitt sims nu ! c; Ha en bra kväll!

Av Sandra - 17 februari 2013 14:35

HEJ! Är hemma från restaurangen nu, så är hur mätt som helst men gott var det! :> Mamma gav mig nyss en stor kram och lila hårfärg, omg. Världens bästaste mamma ;* GRATTIS TILL MIG SJÄLV. Btw, förpackningarna ser blåa ut på bilden, men dom är bieber-lila i verkligheten! :DDDDDD

Av Sandra - 17 februari 2013 10:39

Hejsan!
Idag ska jag på någon minnes sak för det var 1 års sen min gammelfarfar gick bort.. Så jag kommer hem runt halv 4, för vi ska ut på restaurang och lite sånt! Så jag går osminkad för kommer säkert gråta :o Efter det kommer Alice hit, ska bli jätte mysigt, för det var ett tag sen vi va så att vi ska fota lite oså! Så hoppas på nya bilder c; ^^ Men iallafall, såhär ser jag ut idag! Så vi hörs senare idag! Puss! :*

Av Sandra - 16 februari 2013 23:31

10 favoriter

Dialekt: Jaadu o.o
Mat:  Tacos
Låt: Nån av Justin Bieber!
Tecknad figur: Nalle Puh !
Sport: Ingen, hatar sport. haha! xd
Komiker: Vet inte vad hon heter :p
Veckodag: Fredag c;
Glass: VANILJ!
Soloartist: JUSTIN DREW BIEBER ♥

9 för tillfället
Humör: Deppig, Trött ;p
Tanke: Mycket..
Kläder: Mjukisbyxor, linne, kofta ;p
Bakgrund: På datorn? Justin bieber xd
Känsla: Mycket
Tid: 23:36
Bästa sak: Mobilen, dator c;
Irritationsobjekt: ?

8 första
Bästa vän: Julia c:
Husdjur: Fisk.
kyss: Dagis xd
Piercing: Öronen om det räknas c;
Förälskelse: Dagis.
CD skiva: Jaadu, ;o
Bil: Bmw
Ord: Mamma, pappa eller nåt xd

7 senaste
Telefonsamtal: Mamma
Mat: Vildsvin, potatis c;
Dryck: COLA!
Biltur: I fredags c;
Tv-program: Pretty Little Liers :>
Spelad låt: As long as you love me- Justin Bieber (Y)
Köpta klädesplagg: Linne ;p

6 har du någonsin
Dejtat någon av dina bästa vänner: Dejtat och dejtat ;p
Brutit mot lagen: Ingen aning ;p
Blivit arresterad: ?
Badat naken: Ao, at home :p
Varit med på TV:
Varit med i tidningen: JAO!

5 n'åt jag inte gillar
Skolämne: Matte.
Mat: Oliver, Kapris.
Musik: Rock
Dryck: Ö, (har smakat)
Djur: Hajar, ormar

4 saker
Du gjorde igår kväll: Sov :>
Du kan höra just nu : musik c:
Du inte kan leva utan: Mobil,Dator, familj, vänner, justin bieber ♥
Du gör när du har tråkigt: Sjunger c;

3 personer
Du kan berätta allt för:  Alice, Emmi,Emilia,Emil,Felicia,Blerina och fler ♥
Du tycker om: Justin och alla mina vänner! Men kan nämna mina bästavänner, emil,emmi & Alice (Y)
Du inte gillar: -

2 val
Coca Cola eller Fanta? COLA
Hund eller Katt? KATT

1 önskan. TRÄFFA JUSTIN OCH BERÄTTA VAD HAN BETYDER FÖR MIG.

// Listan är från listfolder.com //


 

Av Sandra - 16 februari 2013 22:31


Charmig startbild xd


Ville bara tillägga att jag INTE pratar sådär i verkligheten! HAHA dör.
 

Av Sandra - 16 februari 2013 19:39

Tjaa!

Hur mår ni? Jag mår okej, hyfsat iallafall .. :p

Idag har ja haft gäster hos mig! :> För min brorsa har fyllt 19 !

Så vi har Ätit god mat, och en god tårta, alltid lika trevligt..


Ska gå ner och byta om till lite myskläder, för att sen kolla på melodifestivalen

men mamma och pappa c;


Btw, Förlåt för den dåliga uppdateringen, men jag har inte mått så bra dom senaste dagarna, så att jag har helt enkelt inte orkat av lite olika andledningar sådär. Men jag kommer strax på fötter igen! Kommer inte ta något här..

 


Filmade in en videoblogg innan, men vill inte ladda upp den för pratar som en jävla fjortis eller nåt, så raderade den från mobilen.. xd Men visade smink i den, är det nåt ni vill se? o.o

 

Tänkte visa en annan video, på killen som lyser upp mina dagar just nu.. ska smsa emil lite också och se vad han gör såhär dags ! :p

Av Sandra - 14 februari 2013 11:11

Hejsan! c;

Känner att det var länge sen jag spelade Sims! Och dags att göra det nu c;

Ska ut till köket och fixa lite frukost!


Träningen lönade sig, Har ont i magen och armarna, YEY! c; eller inte.. Kan inte lyfta mina armar typ ;c

Men det går nog över.. Om ett tag ;p


Vi hörs mer under dagen, puss! ♥


 

Av Sandra - 13 februari 2013 20:59

1. Tre namn jag lyssnar till:

Lyssnar till? Lyssnar på många.. o.o


2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Ögonen..Tror jag. Eller håret..

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

Allt annat..


4. Detta är jag rädd för:

Spindlar, förlora någon jag älskar, ormar..


5. Tre saker jag vill ha varje dag:

Kärlek,Lycka & Justin Bieber (HAHA)


6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

Slicka mig på armbågen, Äta oliver, kolla på harry potter ..


7. Detta tycker jag om att göra:

Fota, Sjunga och umgås med dom jag älskar.



8. Detta vill jag göra just nu:
Träffa Justin Bieber, Äta en kaka, Duscha :p

9. Bästa känslan:

Att veta att någon älskar än för den man är..


10. Värsta känslan:

Hmm.. Att någon svikit än, någon man verkligen litar på .

Och massa annat.


11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:

Humor. Lika dålig som min, för då kan man

skratta åt varandra i timmar *_*


12. Är jag kär just nu?

Japp!


13. Jag vill gifta mig:

Absolut!


14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:

Hoppa ut ur ett flygplan , Träffa Justin Bieber.


15. Min käraste ägodel:

Har inte något som betyder så mycket tror jag..

Kan varit stenen jag fick av morfar i Turkiet. x)


16. Något jag vill ha i present:

Meet & Greet biljetter (så jag får träffa Justin. )

Snygga shorts! c:


17. Detta har jag på mig just nu:

Stickad tröja , Mjukisbyxor! c;


18. Favoritkläder:

Tighta jeans och mjukisbyxor !


19. Favorit djur:

Katt och Giraff! Tycker Giraffer är coola + att det är Justins favorit djur! ;)


20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

Pop, R&B c;


21. Favoritlåt just nu:

Ojj.. Uncover och Nothing Like us tror jag c;


22. Roligaste ämne i skolan:

Musik! c:


23. Tråkigaste ämne i skolan:
Matte -___-

24. En bok jag gillar:

Som jag vill vara!


25. En film jag älskar:

Never say never & The Last song ♥


26. Favorit tv-program?
Nåt på MTV eller nåt, Eller Serien Pretty Little Liers, Världens bästa serie *_*

27. Favoritdoft:
På  parfym eller? o,o Vanilj.. eller sån axe (stavning) som killar har, dör.

28. Detta äter jag gärna:

Sötsaker.. c;


29. Dricker helst:

Cola eller ApelsinJuice! c;


30. Favoritgodis:

Choklad eller surt !


31. Hit vill jag gärna åka på semester:

USA, Till La, Miami, NewYork. OMG.


32. Färg på mina ögon:

Gröna..


33. Min längd:

Senast var jag 1.57 o,o


34. Jag tror på:

Himlen, Änglar ♥


35. Jag spelar:

Sims HAHAHAHA xd


36. Person jag beundrar:

JUSTIN BIEBER ♥♥♥♥♥♥♥


37. Så här bor jag:
I ett två våningshus med eget Justin Bieber rum c;

38. Antal döda krukväxter i hemmet:

Jaadu, Vem går runt och räknar? xd


39. Det här tänder mig:
Tänder? o,o

40. Det här gör mig avtänd:
What?

41. Favoritfärg:
LILA och rosa c;

42. Favoritcitat:

'' follow your dreams, nothing is impossible''

'' be yourself & never say never''

'' fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv''


43. En hemlighet jag vet:

Tror du jag skriver det här? c;


44. Bästa present jag fått:
Armbandet från Pontus och min stora JB tavla på väggen c;

45. Senast köpta skiva:
Justin Bieber- Believe ( Acoustic ) (Y)

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

Ögonen, håret c;


47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Allt annat ;p

48. Udda förmåga/egenskap:

Jag har världens sämsta humor .

Typ..

ser du skogen?

nä trädet är i vägen


HAHAHAHAHAHAHAH


49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
Björn, för då kan jag sova en hel vinter ♥

Eller giraff för då vet ja att Justin gillar mig.

50. Vad lyssnar du på just nu?

Justin Bieber - I would ♥

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Jag har tränat och städat! c;

52. Var är dina föräldrar födda?
Har inte du med att göra.

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

Det har jag ingen aning om c;


4. Vilken är din favoritrestaurang?

Älskar kina mat, så någon kina grej c;


55. När badade du i en pool senast?

I somras ;p


56. Har du varit med i någon skolpjäs?
Det har ja nog, eller? ,o,o

57. Hur många barn vill du ha?
2 eller 3 ! :D

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Rock & Blues.. ;p

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
nä HAHA

60. Vad har du för TV-kanaler?

De flesta c;


61. Har du åkt moped någon gång?

Tror inte det C:


62. Har du busringt någon gång?
Det har jag säkert, buusigt sandra .. x)

63. Har du fått felparkeringsböter?

Har ingen bil att parkera med :D


64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

Åh, Du ska bara veta hur mycket jag vill hoppa ut ur ett flygplan! c:


65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

Egypten tror jag!


66. Har du en egen trädgård?

Ja! c:


67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?

Ingen.


68. Kan du alla orden i nationalsången?

HAHAHA nej.


69. Badkar eller duschkabin?

Beror på vilket humor jag är på ;p


70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

Last Song! ♥


71. Favoritpizza?
Kebab !

72. Chips eller popcorn?

Chips! c;


73. Vilken färg på läppstift använder du?

Använder aldrig läppstift..

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
HAHA nej? vafan är de xd

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nä. Tänker inte heller c;

76. Apelsin- eller äppeljuice?
APELSIN

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

Familjen, Kina mat! ♥


78. Favoritchoklad?

Marabou - Jordgubb ! c:


79. När röstade du senast?

På Anton på melodifestivalen, typ 15 gånger. C;


80. När åt du en hemodlad tomat sist?
I somras !

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?

NÄ HAHAHAHAHAH


82. Är du bra på matlagning?

Nja..


83. Klarar du att tanka själv?

Inte testat så vet inte c;


84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på
?

85. Pepsi eller Coca Cola?
COCA COLA FÖRALLTID ♥

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?




87. Vad var det senaste du handlade?
Mat o,o

88. Har du kräkts offentligt:

Inte vad jag vet c;


89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken:

Hitta den sanna kärleken..


90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Nej och kommer inte heller .


91. Har du ringt något betalnummer:

Nix eller va? o,o


92. Kan man vara vän med sitt ex:
Why not?!

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast:

Morfar..


94. Hade du mycket hår som liten bebis:

Nja.. Men hade ner till rumpan när ja var 5 c;


95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar:

-Hej du har kommit till Sandra ELLER NÅT XD


96. Vad har du i din väska:

Lipsyl .. Tror inte ja har nåt mer o,o


97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig:
Lyssnar på Justin Bieber ♥

98. Vad är du tacksam för idag:

Allt vad justin har gjort för mig och är tacksam för att ja har sån underbar familj/släkt. ♥


99. Var hittade du den här listan:

www.listfolder.com


100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:

Dom som vill!

 

 

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards