sandraadam

Alla inlägg under februari 2013

Av Sandra - 23 februari 2013 12:30

Hejsan! Det blir ändrade planer! <3
Jag drar till julia idag! ;3 Så jag kommer nog uppdatera lite från mobilen idag, men det får ni stå ut med! Detta har jag på mig idag ! <3

Vinröd stickad tröja: H&M
Gråa Jeans: Bikbok
Scarf: GinaTricot! :D

Ha en bra dag! <3

Av Sandra - 23 februari 2013 10:39

Hejsan! c;

ÄÄÄNTLIGEN HELG!!!

Fyfan vad skönt, ska plugga lite matte oså sen, men det ska bli skönt att repetera lite, för vill få högre betyg än det ja fick förra terminen på mitt prov, tror jag fick D-E HAHA! :D Så satsar på c-d eller nåt ni! ^^ Även om det inte kommer hända, så kan man ju alltid hoppas! c;


Men dagen idag, så kan ja beskriva som chill! Ska spela sims, och plugga matte som sagt! :)

Sen på söndag blir det ett träningspass + gym. Stenhårt med träningen nu! Det känns bra! (Y)


Men har inget mer att berätta! Ska försöka fota lite idag faktiskt, Lite vatten tror jag det blir! för det var länge sen jag fotade vatten och vissa av dem blir faktiskt coola! :D


Vi hörs mer under dagen!


Tumblr_llrjexi2n51qf1jubo1_500_large_152133296_large

-

Av Sandra - 23 februari 2013 00:30

I'm gonna love you like I'm never been broken
I'm gonna say it like it's never been spoken
I'm gonna give it like it's never been takin
I'm gonna fall like i dont need savin

Av Sandra - 22 februari 2013 23:33

Kollar på min vägg, räknar ner dagarna och ler för mig själv, om 59 dagar, ser jag min andra halva! OMGGGG DET ÄR HELT SJUKT!! FATTTAS NI?! 59 dagar o_o

Av Sandra - 22 februari 2013 18:58

Miranda-kerr-wallpapers-hd-4_large_large

1. Miranda kerr. ( Victoria Secret modell ) . Dör.

Tumblr_loin63gnej1qakskdo1_r1_500_large


2. Megan fox. ( Skådespelare & Modell )

Tumblr_m8xfgags0h1qduq6ko1_500_large

3. Miley Cyrus. ( Skådespelare & Sångerska)

Tumblr_inline_mimmqtmgkw1qz4rgp_large


4. Selena Gomez. (Skådis & Sångerska )

155237_499677680045213_469767926_n_large

5. Lucy Hale. ( Skådis, Med i Pretty Little Liers ) SÅ VACKER, kill me.

Tumblr_midtj5d2ey1r2ul25o1_500_large

6. Barbara Palvin. ( Victoria Secret Modell) o________________O

 


Av Sandra - 22 februari 2013 18:27

Hejsan!! :] Ska starta Sims snart och spela lite! <3 Just nu ligger jag på golvet framför brasan och bara njuter av att det är fredag! :DDDDD ÄNTLIGEN! Vi får se vad helgen bjuder på, ska iallafall träna på söndag och annars bara Chilla! :] Det blir säkert lite matte och jobba med med för har prov på tisdag -.- i % . Korv. Kommer få F HAHAHAHAH! Men ja! Jag tänkte ta lite kort ifrån Sims sen så det blir lite mer bilder! ^^ Eller några collage från weheartit, tror det blir weheartit faktiskt! SKITSAMMA! :D Njut av att det är helg och vi hörs sen!

Av Sandra - 21 februari 2013 16:51

Är det bara jag som ÄLSKAR hans stil? ;o Många säger att Justins stil har blivit konstig, liksom pyjamas byxor oså, men kom igen. Justin har sin egna stil, och beliebers älskar den. Jag tycker alltid om hans stil för den sticker ut från allt annat.. Alla kommer oftast i Jeans, kavaj, skjorta liksom.. Det är tråkigt i längden.. Se på killen.. Han är sååå snygg. *_*

Av Sandra - 21 februari 2013 16:29

Hejsan! :] Kollar på tv just nu, och värmer mig under ett täcke för fryser sönder, ska plugga lite strax för mina kusiner kommer vid 18 ! :D Men har SO prov imorgon så ska plugga lite till! :] Har inget mer att berätta mer än att jag älskar dessa kläder :oo <3

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards