sandraadam

Alla inlägg under februari 2013

Av Sandra - 25 februari 2013 07:25

Hejsan! ;D
Tänkte bjuda på en outfit bild, och man ser knappt ingenting, HAHAHAH! Men det jag har är grå jeans, Justin Bieber T-shirt och en svart kofta ! :>

Av Sandra - 24 februari 2013 21:43

50 feta frågor, vågar du?

Utseende
1. vilken ögonfärg har du:
gröna och fula..
2. hur lång är du: 1.58 c;
3. vilken hårfärg har du: svart just nu! :DDDDD
4. långt eller kort hår?: lite längre än axlarna C;
5. piercingar i ansiktet:
6. vilken ögonfärg skulle du vilja ha: ljusblå eller bruna :D
7. hur lång skulle du vilja vara: kortare än vad jag är !
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: svart eller skrikröd..
9. vill du ha kort eller långt hår: lååångt
10. skulle du vilja ha piercingar: piercing i naveln ( *_* )

senaste du.
11. åt : banan
12. drack: vatten
13. du fick sms av och vad de stod: blerina, ¨HAHAHHAHAHAHA' c;
14. du skrev sms till och vad du skrev: blerina: HAHAHAHAHAHA PALLA '' c;
15. sa: '' Aa snart! ''
16. kramade: Mamma c;
17. kysste: Pussade mamma nyss  :D
19. du spydde: länge sen iallafall c;
20. idag: ?

kärlek,
21. är du singel: aa...
22. ditt förra förhållande va med: pontus
23. ditt längsta förhållande: 8 månader
24. med vem då: -
25. när någon säger din första kärlek vem tänker du på då: en kille xd
26. vem var din första kärlek? en kille
27. gillar du någon just nu:
28. hur många seriösa förhållanden har du haft: -
29. vill du vara singel: är det nu ..
30. vill du gifta dig i framtiden? ja !
31. Vad heter din nuvarande pojk/flickvän: justin bieber x)

vänskap
32. den som vet mest om dig: alice!
33. den vän som du har känt längst:  julia :D
34. allra bästa vän?: alice, emil, emilia, emmi c;
37. som bor långt ifrån dig: clara !
38. den du har mest minnen med: Julia :D
39. bra vän du inte träffar ofta: Alice, Emmi,Emil,Emilia xd
40. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu: haha jaadu xd

övrigt,
41. musiksmak: pop r&B
42. sport du gillar: ingen
44. har du någon gång hört att du sjunger bra: haha ja xd
46. har du hört att du borde bli modell: yes..
47. något speciellt du alltid har på dig varje dag: nä c;
48. vem är mest galen i din klass?:  blerina, men på ett bra sätt c; och jag! :DD
49. brukar du sova med en nalle vid din sida? varje natt , :o <3
50. vad tänker du på just nu: ingen tror jag x)

 

 

Av Sandra - 24 februari 2013 19:53


HAHAHAHAHAHAHAHHA SNYGG BILD DÄR I BÖRJAN.

fan vad seriös.
 

Av Sandra - 24 februari 2013 18:08

0834531754a858_large

Tumblr_miqhjmhq0c1r0edgso1_400_large

Tumblr_mcd5wmyapc1ryl1jdo1_500_large

Tumblr_mib9mqp9d91qjcn4do1_500_large

Tumblr_mhjxlm7hwa1rkd27ho1_500_large

129258276_large


// alla bilder från weheartit //


Av Sandra - 24 februari 2013 16:27

DET ÄR OCH TRÄNA! :3 <3

Av Sandra - 24 februari 2013 14:26

Hejsan alla! C;
Jag har pluggat lite matte nu, det gick jätte bra, men kunde inte koncentrera mig för har så sjukt ont i huvudet!

Jag och pappa ska nu åka och gymma lite, så kommer uppdatera mer om ungefär någon timme! :] <3

Av Sandra - 23 februari 2013 22:50

Hellooj! c;

Smet upp till datorn för mamma och pappa kollade på någon tråkig film, så palla kolla o,o

Menmen..Mycket trevligare här med mobilen brevid sig, blogga och lyssna på justin bieber ♥

Vet inte vad jag ska skriva om! c;


*Byter låt*


Åh denna är bra! :) Den bjuder jag på bara för det! :D Blir så himla peppad och glad av denna låten!

Ska nog starta sims och lira nu, för har inget för mig ^^


ja och justin? ;)


nejtack. då dör jag om han pussar henne, för då är det ju mig han pussar . oherre vad min mage pirrade till av dom tankarna o_o

Här har ni låten! Have a trevlig evening! :3

Av Sandra - 23 februari 2013 19:27

   


Kom hem från Julia för en stund sen! Fyyfaaan vad kul vi hade! Vi åt pizza, snackade minnen, åt glass och pärlade! Som ni ser pimpade ja mina hörlurar ! :> Är super nöjd för de blir lite roligare med lite färger liksom! :DD

 

Melodifestivalen börjar om typ en halvtimme, håller på Ulrik Munther faktiskt! ♥

Detta blir det sista inlägget TROR JAG för tänker njuta av lördagdkvällen tillsammans med min familj :>

 

Så vi kanske hörs sen! Ha en bra lördagskväll alla läsare! :] ♥

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards