sandraadam

Alla inlägg under december 2012

Av Sandra - 13 december 2012 17:44

Lovar du att vara ärlig? jepp

Du heter: sandra

Smeknamn: sandris :D

Låt som när du är ledsen sörjer till?: olika xd

Beroende av: min mobil, dator o,o

Vad tror folk om dig?: det vet man aldrig, snäll hoppas jag xd

Stämmer det?: hoppas det xd 

Vad får du oftast komplimanger för?: mina ögon, mitt hår. ♥

Vad säger du för att imponera på någon?: inget speciellt, är bara mig själv ;o

Hur imponerar man på dig?: bara vara sig själv <3

Brukar du skratta för dig själv?: oohjaaa, alltid! ♥

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Kommer hem snart, saknar dig ♥

Var bor du?: i ett hus ♥

Trivs du där?: aa ganska :p

Äger du några converse: 3 par xd blå,röda och vita xd :D

Sprit, cider, vin eller öl: läsk äger.

Brukar du bli för full: nä, aldrig blivit.

Vad har du för mobil operatör: telenor tror jag xd mamma sköter de där xd ♥

Är du allergisk mot något: aa ananas, xd

Har du haft sex idag: dafuq? nä.

Hur svarar du i mobilen: ''' HAALLOOJ '' eller ''Hej.''  eller '' Hej det är Sandra '' beror på vilken person det är ♥

Vem ringde du senast?: mamma ♥

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: älskar dig också ♥

Antal timmar sömn inatt: jaadu, inte många iallafall ;o

Sov du ensam: ja . :p

Brukar du komma i tid: jodå, ;)

När mår du bra: när jag får göra det jag älskar, och vara med de jag älskar ♥

När blev du fotad senast: igår ♥

Hur känner du dig nu: trött,dålig,kall... :(

Vanligaste färg på dina kläder: svart,grå,vit xd 
Vad tycker du om fötter: hahaha, .

Vad saknar du: min kille. :((((

Hade du en bra kväll igår: jaa! :D

Favorit dryck på morgonen: oboy eller apelsinjuice, är galen i apelsinjuice :o ♥

Rakar du benen: ja :p

När brukar du oftast gå och lägga dig: 22 :p

Är du blyg?: ibland.... :o

Sysslar du med någon idrott: nä, tänker inte heller för är alldeles för lat för det xd

Vill du hellre ha mail än brev: nä, det är ju typ samma sak ;o 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nä .

Har du spytt offentligt: inte vad jag minns o,o

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: hmm..?

Är du nöjd med ditt liv: hyfsat.. det kunde varit bättre.. :(

Är du bortskämd: nja, lite kanske. o,o

Vad gör du i morgon: går i skolan! ._.

Vad är det värsta du vet?: falska människor, osv. 

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: för mycket :D

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: JUSTIN BIEBER.

Vad längtar du till?: 22 april 2013, my dream is finally here *_*

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja. och är sjukt glad för det! <3

Vad använder du för shampoo?: olika o,o

Vad är det finaste du fått?: oj, fått massa fint :D <3

En speciell dag du minns: Star for life, 26 juli *_*

Hur gammal är du: 13 ♥

Tycker du om någon just nu: ja! 

Du samlar på: Justin bieber saker, nä men jag vet inte hahaha!

Gröna eller röda äppeln: gröna.

Vem ringer du när du är arg/ ledsen: alice och emmi ♥

Gillar du golf: nä för suger på det o,o

Vilken tid gick du upp idag: 9 :d

Har du sovit i din egna säng inatt: JA.

Har du strumpor på dig nu: ja.

Är det okej att gråta: öh? jaa?

När grät du senast: ingen aning.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa massa jag vill ha, resa till kanada :D

Bär du glasögon eller linser: inget av det ;p

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nääe .

När går du upp ur sängen en helgmorgon: 9-10 kanske :] ♥

Har du piercing: i öronen om det räknas :D

Vill du gifta dig: JA.

Vill du ha barn: JA.

Solar du ofta: när det är sommar, jaa! 

Är du bra på att laga mat: nä , haha! är dålig på typ allt xd ;o

Är du flygrädd: Nä, bland det bästa jag vet ♥

Hur vig är du: inte alls vig.. va det innan, men inte nu o,o

Är du musikalisk?: Jag går i en musikklass. såå aa, hyffsat! :) ♥

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller saft ♥

Vilken är din favoritglass: vanilj, vanlig vanilj är det bästa som finns, ååh vad sugen jag blev nu :( 

Tror du på ett liv efter döden: naa....

Tycker du om sushi: aldrig ätit :p

Vad äter du helst när du ser på film: Chips ♥

Bor dina föräldrar tillsammans: aop..

Har du tandläkarskräck: JAAAAAAAAAAAAAAAAAA, 

Är du morgon- eller kvällsmänniska: beror på o,o

Vilken ögonfärg har du: grön :D

Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja.. 
Biter du på naglarna: aa tyvärr, hahaha -.- hatar mig själv.

Röker eller snusar du: inte nåt.

Har du skrivkramp nu: nä ..

 

 

 

Saknar mitt mörka hår... Ska färga det mörkt igen, men inte än! Mitt hår kommer brännas sönder snart, så mycket jag färgar det, hahahaha! ;o ♥   

Av Sandra - 13 december 2012 17:05

Jahopp, vart ska man börja?

Jag har haft lucia. Det är därför jag inte har bloggat, igår började vi 8:30 och höll på till 22:00 och man fick inte gå hem, och de var tajt schema så hann inte blogga, så jag hoppas ni förstår nu xd Men iallafall, har egentligen engelska tills imorgon, men gissa vad?! Lilla sandra glömde skåpsnyckeln och kunde inte ta sin engelska mapp.. Sandra i ett nötskal, fuck. Men får göra så gott jag kan, haha! :D Istället har jag kollat på film, för har mått lite sådär, varit hängig dem 3 senaste dagarna, och det är många i min klass som inte mår så bra, krya till er! ♥  Så vet inte om det smittar av sig kanske, för känner mig också trött och hängig.. blää. Men mår lite bättre nu iallafall, för läser igenom min och pontus sms-konversation, hihi :* <3 

Men iallafall, Jag vet inte vad jag kan berätta mer! Jag ska försöka blogga mera nu! Jag har lite svårt med det nu för vet inte vad jag ska skriva o,o


SÅ KOM GÄRNA MED FÖRSLAG.

 

 

 


fan vad jag saknar sommaren ..

Av Sandra - 11 december 2012 20:37

Spelar othello med pappa, ser ni vem som vinner eller? ;) ( i am white ) :D

Av Sandra - 11 december 2012 17:03

     


Dessa bilder skulle kommit för ett tag sen jag vet, men ja har helt enkelt inte orkat att fixa dom, men nu är de äntligen här! Inte något speciellt, men ändå. Det är bättre än Iphone/Ipad bilder iallafall :* ♥

Av Sandra - 11 december 2012 15:45

Äntligen är den här! Så som jag har längtat! :o <3 bjuder på en extra bild på mitt "fina" leende HAHA. Men jag är sååå glad *___* <3

Av Sandra - 10 december 2012 21:54

L.Ö.V.E <3

Av Sandra - 9 december 2012 17:18

Halloj! Har fotat onödiga bilder, men är så så sjukt hängig så jag orkar inte gå upp och redigera , ladda över osv, bilderna kommer imorgon! Puss :D <3

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards