sandraadam

Alla inlägg under december 2012

Av Sandra - 16 december 2012 14:59

     


Lite bilder Alice tog på mig idag! ^^

Ska ladda upp den nya headern nu, så ny header kommer idag :* ♥

Av Sandra - 15 december 2012 15:50

Hej alla fina! Just nu ligger jag på soffan och kollar på tv med pappa, Jag tror jag ska sätta mig vid datorn strax och fixa lite med bloggen, vet inte vad jag ska göra, men vill ändra headern igen, :D Så tror jag ska göra det, sen ska jag plocka fram kläder till imorgon, och sen starta Sims! Ska ut och fota med Alice imorgon, vill ha massa ny bilder! :D Vi hörs mer ikväll, puss :*

Av Sandra - 15 december 2012 14:30

TJAA! Tänkte bara visa ett spel som man kan ladda ner på AppStore! Det heter Tap tap någonting, men sök på " Tap Tap" så kommer det upp! Lets play! :D <3

Av Sandra - 15 december 2012 01:33

Hejsan! Nu ska vi ta och sova, mina ögon slockar snart, så aa! Puss godnatt hörrni :*

Av Sandra - 14 december 2012 22:37

Tja folket! Nu ska vi kolla på film! Avatar blir det, så vi hörs Imorgon, puss :*

Av Sandra - 14 december 2012 20:29

Hejsan! :] Sitter i Julias säng och snackar med henne och Emmi! Vi ska ha en mysig filmkväll ikväll, ska bli super nice! På söndag ska jag vara med bästavän, saknar henne :(<3 Iallafall vi hörs! :D

Av Sandra - 14 december 2012 10:15

HÄÄJJ! Sitter i körsalen och väntar på lärarna, vet inte när de kommer! Men iallafall, dom ska renovera här så vi tar ut alla möbler osv, jag är så svag så orkar inte nåt! Nu måste jag sticka! :)

-

Av Sandra - 13 december 2012 21:06

Jag vill avsluta denna dagen, med säga ett stort tack, för allt du har gjort. Vi är olika, så jävla olika.. Men så lika på samma gång.. Jag tror inte jag skulle vara den personen jag är idag, om jag inte hade dig. Du är världens bästa vän, och jag tror inte du förstår hur mycket jag älskar dig, och hur galet bra du är, eller hur? Nä tänkte väl det. Det är dags att tänka de, du är bäst. Det ska du veta om. Alice, om du läser detta.. Så vill jag att du ska veta att du är en syster, du är den jag vänder mig till, när något är fel. Det är du som förstår, och när jag är i närheten av dig, är allt så mycket bättre.. Jag vet att vi har bråkat, men det gör alla, och det spelar ingen roll, vad som än händer, älskar jag dig, och finns alltid vid din sida vad som än händer.. Vi har så himla mycket minnen.. Kom du ihåg när vi badade? Fick reda på att vi ska gå på JB Konserten tillsammans? Såg du glädjen i mina ögon? Jag var så glad.. Och jag blev extra glad när du satt där brevid mig, och såg glädjen hos mig, du är det bästa, jag älskar dig så extremt mycket, tack för allt. Alla skratt, alla minnen.. Du torkar alla mina tårar om nåt är fel, du ska veta.. Det är du och jag mot världen, nu och föralltid. <3

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards