sandraadam

Alla inlägg under december 2012

Av Sandra - 18 december 2012 21:29

Jag orkar inte gå upp för trappan xd
Skiter i att platta håret, det får se ut som de gör HAHA. Har iallafall orkar byta mitt mobilskal, så nu har jag detta! KANADA, hell yeah ;)

Av Sandra - 18 december 2012 21:04

Halloj! <3 Sitter här och kollar på tv med pappa som jag skrev innan! Hämtat hörlurarna, så nu lyssnar jag på lite musik, ska snart försöka ta mig upp för trappan, för att sätta igång plattången! :> Kan lägga ut lite bilder om ni vill, PÖSS! <3

Av Sandra - 18 december 2012 20:16

Är mitt liv just nu, har pluggat lite so idag, annars Inget! Det va väääldigt chill dag i skolan idag, vi har typ bara kollat på film! :] Så det har varit gött! :) Jag ska upp och platta mitt hår snart, så de håller sig platt imorgon också! :> Vi hörs imorgon, ha en bra kväll! Och jag är såå taggad inför jullov!! Kan inte fatta att de snart är julafton!! :O <3 Hoppas på att träffa pontus snart också, saknar han ..
MEN NU SKA JAG SLUTA BABBLA. HEJDÅ.

-

Av Sandra - 17 december 2012 20:55

Behind My smile is a story, you will never understand..

Av Sandra - 17 december 2012 15:45

Är precis vad jag är, slängt i mig massa skit idag, är så arg på mig själv HAHA-

Ska snart börja träna, så bäst att passa på , eller? ;)

Iaf, ska fortsätta att gotta mig, och starta sims! :D

För mamma har laddat ner lite nya grejer, så ska bara chilla och spela! :D YAY.

Har ni hört '' I Won´t Give Up - Jason Mraz '' ? :) Den är så sjukt braa!!!

En av mina favoritlåtar faktiskt! ÄLSKAR DEN.

Bara för det, bjuder vi en bild på han xd

Jason Mraz with his guitar


Av Sandra - 16 december 2012 21:38

Detta gör jag innan jag ska sova! :] Den luktar sååå himla gott! Rekommenderar! <3

Av Sandra - 16 december 2012 17:30

Av Sandra - 16 december 2012 16:54


Om ni inte lyssnar, har ni gjort ett misstag. han ä bäst. allvarligt, lyssna & njut. fyfan världens bästa röst.


Snart ska jag och Alice gå på en bandymatch, det är några snygga killar där enligt henne, och hon hade ingen att gå med, så de är klart jag ställer upp och följer med ♥

 

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards