sandraadam

Alla inlägg under december 2012

Av Sandra - 21 december 2012 19:47

Halloj people! Förlåt för det inte har kommit några bilder osv, men jag är förkyld och orkar inget annat än att kolla på film och äta halstabletter ;o Snart ska vi äta god mat här hemma, är såå hungrig!! :o Jag hoppas verkligen de inte blir värre, har bara luggit på soffan sen jag kom hem från avslutningen i skolan ! :o Men iallafall, Jag önskar er alla en mysig fredagskväll! För de ska jag ha, även om jag är halv sjuk :P <3

Av Sandra - 21 december 2012 13:19

Just nu.

Av Sandra - 21 december 2012 12:46

Mina betyg blev hyfsat, är godkänd i alla ämnen iallafall! Har E, D och C på typ allt! HAHA. Men är glad att jag slipper se ett F, OMG. DE ÄR JU JULLOV NU. Sandra likes Jullov.
Iallafall, Få se om jag går ut och fotar lite senare medans de är ljust, :D

Av Sandra - 21 december 2012 07:59

Förlåt för mitt språk men detta är ju bara idiotisk rätt sagt. Varför kommer man på alla rasistiska grejer nu? I Kalle anka, pepparkakor. Inte sjunga nationalsången, inte bygga snögubbar -.- jag stör mig på att sverige går med på allt. De är vårat land och då ska andra anpassa sig efter våra traditioner och regler . Ni får tycka jag är elak eller nåt, men detta är bara min åsikt. Jag kommer äta pepparkakor, och bygga snögubbar i vilket fall som helst, för detta är över gränsen, såhär kan de inte vara. Jag bygger snögubbar VARJE vinter, och de är inte nåt fel med de. Herregud. Saknar så allt va som vanligt. Kalle anka klockan 15:00 på julafton kommer inte va sig samman utan de 3 figurerna som har klippts bort. USCH SÄGER JAG BARA. Iallafall, detta är min åsikt. .__.

Av Sandra - 20 december 2012 22:26

Asså, hur kär kan man vara!!? Det gör ont, för han kommer aldrig fatta hur mycket de är. Öhm. Jag kommer aldrig lämna honom, never. Han är mitt allt, mitt liv och vet inte vafan jag skulle ta mig till utan honom. Jag blir helt varm, får tårar i ögonen av såna här sms. Skakar så glad jag är. Det är helt sjukt. Jag är död. Jag älskar dig Pontus. Jag menar de. På riktigt. Utan dig är jag osynlig och allt är meningslöst.. <3

Av Sandra - 20 december 2012 16:12

Tjaaa! Imorgon tar jag jullov, fyfan vad skönt det ska bli! T.A.G.G.A :D Kommer bli as bra, tror jag firar nyår sen med Alice, grymt! Iallafall, spelar Sims nu och gjort ett tag, har tagit lite CP bilder men ändå, jag orkar inte aahahahha! :3 Men lägger ut dom senare! Bjuder på en bild på världens finaste och bästa Alice! LÖVJA BRUUUUUDEEEN :*

Av Sandra - 20 december 2012 10:22

VÄRLDENS BÄSTA FÖDELSEDAGSPRESENT. Nu Väntas bara julklappar och vi får se vad jag får dåå :p <3

Av Sandra - 19 december 2012 15:49

Fyyyfaaan vad skönt! Inga mer läxor denna veckan eller innan jul! Härligt Härligt! :*

Ska snart vandra ut till köket för att fixa nåt varmt att dricka, för min hals gör väldigt

ont, Inte känt nåt på hela dagen, så sjääälvklart att de ska komma nu ( -.- )

Sen ska jag starta mitt sims! :D Ovanligt eller..? xd

Men  vi hörs mer under eftermiddagen och kvällen, ha det så bra sålänge! :D


Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards