sandraadam

Alla inlägg under december 2012

Av Sandra - 25 december 2012 19:39

Halloj! <3 Vi ska strax dra oss hemåt! <3 Jag har det awsome här! Leker med mina söta små kusiner, så gulliga! Men har käkat god mat, så nu drog jag mig undan för att blogga lite! :D Vi hörs när jag är hemma :>

Av Sandra - 25 december 2012 15:38

 


Bjuder verkligen på den bilden, haaha! ♥ Iallafall, Jag åker till mormor närsom, och där ska jag nog tillbringa resten av dagen! :)

 


Jag kommer att uppdatera mer, fast ifrån mobilen som jag sa i nåt annat inlägg! Men det får ni tåla, bättre det än inget uppdatering alls.. right? ;) Ska springa iväg och slänga på mig lite mascara

 

Är nämligen osminkad på bilden..

 


Vi hörs ! <33

Av Sandra - 25 december 2012 13:22

Hejsan! Stängde precis av mitt Sims, eftersom det började lagga nåt enormt. Nackdelen med att ha massa olika Sims i ett, det laggar ganska mycket ;s <3 Men jag har spelat i 2 timmar eller nåt nu, så det räcker nog ändå ♥

Jag ska strax gå ner och kika på vad jag ska ha på mig idag! Det kanske blir samma kläder som igår, Vi får se, Men ni ska få outfitbild iallafall! :3 ♥

 

Juste, Skulle ni kunna rösta i min omrösting? Det skulle vara bra och se vad ni vill  

har inte något speciell bild som jag kan visa, Så bjuder på en låt! ^^

 

VI HÖRS!

 


Får rysningar av att kolla på videos där han uppträder live, För det kommer jag se med egna ögon o,o

 

 

Av Sandra - 25 december 2012 10:32

Hellooo sötisar! :*

Vaknade upp riktigt pigg faktiskt, väldigt skönt!

Jag, mamma och pappa spelade Alfapet till klockan 2 (på natten) igårxd,

Trodde jag skulle vakna lite senare, men det behövdes inte! ♥

Vet ni vad Alfapet är? Det är som Wordfued fast sällskapsspel!

Det är mycket jobbigare, för du måste räkna ihop allas poäng på ett papper osv -.-

och sjääälvklart, så skulle jag räkna, och det blev fel resultat hela tiden, för jag äger på matte..... ;) ♥


Iallafall! Idag ska jag åka till mormor och morfar, och fira jul en gång till, för mina kusiner, min moster och dom andra är där! Igår kom gäster till oss, Mormor, morfar, farmor och farfar! :) Skitsamma, det är la inte så viktigt att veta, hahaha!

 

Men vi hörs såklart mer under dagen! Men ni ska veta att det kanske blir mer mobilbloggar idag, Men vad gör det? ^^ <3

Vi hörs, Kram på er! ♥

 

Av Sandra - 25 december 2012 00:45

Ni är ju för söta! Tack så jätte mycket alla! Jag blir jätte glad när jag får se detta! Hur mycket statistiken egentligen höjs! Tack sötisar! I LOVE YOU ALL GODNATT ÄLSKLINGAR!

Av Sandra - 24 december 2012 21:09

     


Dom är bilderna är helt onödiga jag vet! Men jag får inte nog med att blogga och fota! Har varit på riktigt foto och blogg humor dom senaste dagarna känner jag! ♥ Och det är tack vare er!

 

Nu ska jag faktiskt gå och byta om, och sen ska jag mysa ner mig i soffan med min nya justin bieber filt! Ja hör säkert av mig igen från mobilen lite senare ♥

Av Sandra - 24 december 2012 20:55

     


Jag hade lite tråkigt, hihih! ;* <3

Detta har nog varit den bästa julen på länge!

Har fått MASSA saker, som jag älskar, och från såna som jag älskar! <3

Tack till alla!

 

Jag fotade lite innan, så bilderna kommer att laddas upp efter detta inlägget!

Känner att jag håller uppdateringen jäävligt bra nu! Såhär ska de vara? Eller ;)

Det tycker jag iallafall!

 

Av Sandra - 24 december 2012 19:45

En ''Kudde¨'' Man kan lägga bilder i den, lyssna på musik, och skriva sina egna tankar i den! Love it ♥

 

En högtalare till mobilen! Borde snygg och smidig! Kan jag behöva som fick Spotify Premium för någon dag sen ♥

 

Liten ''plånbok'' eller vad man ska kalla det xd, Ett pennfack, och en väckarklocka! ♥ UNDERBART.

 

Första bilden, är det en film med ärmar, Flis, så sjukt mysig, Andra bilden en tjock tröja! Den talar om min personlighet iallafall! Jag älskar den! ♥ Fick filten av min bror, och tröjan av mormor! ♥

 

Mjukisbyxor från TeamSportia och en sminkväska! Otroligt häftigt att det står mitt namn på den, Jag älskar allt! ♥

 

Sängkläder, Super fina! Och det är från hans Believe photoshoot! Amazing! ^^ Och sen en handduk som jag fick av bästavän! ♥ Fick lite mer, från älsklingen och Emmi, men har inte bild på det nu!


Nu ska jag äta tårta! Vi hörs mer ikväll puss! ♥


Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards