sandraadam

Alla inlägg under november 2012

Av Sandra - 2 november 2012 18:30

 

Denna tjejen ovanför är bland det bästa jag har.. just nu har vi splittrats lite känns det som och tror inte hon själv förstår hur ont det gör, för jag älskar henne så otroligt mycket, hon är super go och se på henne? fucking vacker också!! Vi träffades i 3an och sen har blivit bästisar, men nu mera som bästavänner! jag litar på henne till 670 % och vad som än händer så finns jag där för henne och jag kommer alltid älska henne, och kommer aldrig lämna henne. Kolla sötisens blogg! ------> www.naturtjejen.bloggplatsen.se  , Jag älskar dig , Alice ♥

 

Sen har vi denna filuren, hon kommer döda mig för bilden, men hon är oseriös, hahahaha! xd lixom, när allt går fel så finns hon alltid där för mig, och ibland när jag kanske sitter och gråter, så brukar hon smsa och be mig att träffas så jag kan få snacka, hon finns alltid där verkligen, och får mig alltid att le! Älskar dig, Emmi ♥

 

Detta är min kille, men han är även som min bästavän också. Han finn alltid där

för mig och man kan prata med honom om allting, jag har känt honom sen 1an typ

om inte längre, och jag älskar han så sjukt mycket. han är världens bästa kille och det är bara

han ja vill ha just nu, underbar är du! älskling, du är som google du har allt jag söker ♥ Älskar dig , Pontus! ♥



Ja har massor av fler, men dom 3 står mig närmast, och sen har ja massor av nära vänner, men dom har jag känt längst osv, jag älskar er! ♥

 

 

Vi hörs ikväll! :3



Av Sandra - 2 november 2012 11:30

Hej på er! :) Nu ska jag käka lite frukost, orkar egentligen inte det , men jag måste xd sen ska jag följa med mamma och handla lite :D För vi ska ha släktkalas för mig på söndag, så vi måste handla! ^^ :) Idag ska jag också va med pontus och imorgon ska vi på bio ♥ sötaste som bjuder mig, moahaha! :D Nej me nu ska jag dra, vi hörs sen! :D

 


Bild från i våras .. ♥

Av Sandra - 1 november 2012 17:19

Jaha... okej hur ska man berätta detta? :o Jag bor i jönköping, fast i huskvarna, asså huskvarna är typ i jönköping, asså skitsamma. Det är ganska litet, tycker jag iallafall! Men jag trivs bra här för jag bor i ett ganska stort hus, och har massa vänner som bor här, jag har bott här i hela mitt liv, och vill helst inte flytta här ifrån, men man vet aldrig vad som händer.. :o

Men asså jag har ingen aning om vad jag ska berätta mer ;o


Detta blev lite fail känner jag, hahaha! Så jag slutar skriva om detta o,o För har ingen blekaste aning vafan man kan säga om sin stad :O Vi hörs mer ikväll! Kramisar! ♥

 


En mörk bild från förra året! ^^



Av Sandra - 1 november 2012 11:05

       


Just nu befinner dom sig i Kina! Ohh visst är dom söta? *_* Det är oftast dom själva som pussas och kramas, jag brukar inte göra så mycket xD Så söta! Nu när jag ska spela så ska jag åka hem och hon ska skaffa jobb inom musiken, för det har hon velat länge! Vi hörs senare med Dag 2 ! :D ♥

Av Sandra - 1 november 2012 10:09

Hej på er! Jag vaknade för en stund sen men jag är fortfarande super seg så ska försöka somna om eller iallafall inte gå upp! :D Sen så ska jag ladda upp lite nya Sims bilder ^^ Denna gång är dem från Kina! ^^ För min "familj" åkte dit! Så aa! Och sen kommer den där "dag listan" eller vad man ska kalla den! ;) Men aa, det är väldigt konstigt att jag inte kan lägga upp videobloggar på min blogg, men det funkar på typ Alice blogg, creepy.. Men jaja, jag får göra en hos henne och länka den till min helt enkelt! Men vi hörs senare! Kram på er! <3

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Skapa flashcards