sandraadam

Alla inlägg under november 2012

Av Sandra - 4 november 2012 17:48

Asså herregud!! Bilderna går ju inte ladda upp för panik :( <3

Av Sandra - 4 november 2012 17:32

Av Sandra - 4 november 2012 13:46

Hej på er! :3 Jag får gäster runt 4 så ska smått göra mig iordning! :] Jag följde med mamma till macken och jag köpte någon choklad sak, Men de stog typ naturdiet och det var choklad och karamell, så jag ba " mums " sen när jag smaka va de som bröd som smakade rutten ... Vet inte vad. Och min mage gör as ont just nu, nää inget vidare! :D Vi hörs senare med outfiten och kanske dag 5, eller så kommer de ikväll! Så puss vi hörs sen! <3

Av Sandra - 3 november 2012 23:30

Senaste

Låt du hörde: Justin Bieber - Right here !

Film du såg: Skyfall! Bio idag med pontus (♥)

Mat du åt: Middag? :]

Kram: Mamma! :D

Puss: Mamma! :D

Känslan: Kär, Trött

Bråk: Ingen aning :

Resa: Serbien ! ♥

Glädje: ?

Längtan: JB KONSERT!!!!!!

Dröm: Att ja fick träffa Justin Bieber.. Men nää.. det var bara en dröm :c

Personen du träffade: Älskling <3333 ♥

Person du pratade i telefon med: Alice! :D

Personen du fick sms av: Älskling ♥

Gången du var utomhus: Idag! ♥

Gången hela din familj åt middag tillsammans: 3 timmar sen eller nåt :3


Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Storstad såklart! Men landet är också skönt, i typ 2 dagar :D

Hamburgare eller pizza: Hamburgare. ^^

Kött eller fisk: Kött :o

Hund eller katt: Kissemiss :p

Aftonbladet eller Expressen: Läser inte.

McDonalds eller MAX: Max !

Vin eller Öl: -

Charter- eller skidsemester: ?

Sverige eller Utlandet: Utlandet, trött på Sveriges skitväder!

Sport eller nyheter: sport!

Hockey eller fotboll: Fotboll..

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: bryr mig inte..

Sommar eller vinter: Sommar!!!

.

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
APELSINJUICE ♥♥♥

Mjölk

ÄPPELJUICE♥♥

Grönsaker

smör :D

Fyra saker du inte kan vara utan?
Familjen

vänner

Pojkvännen

Justin Bieber

3 saker du inte kan äta?
Oliver

Kapris

Varm paprika

Två saker som gör dig glad
Justin Bieber

Mina nära och kära ♥

En sak du gör oftast flera gånger i veckan
- Dricker Apelsinjuice! ♥

 

Av Sandra - 3 november 2012 20:29

Av Sandra - 3 november 2012 19:25

Just nu ingenting mer än lipsyl eller hurfan det stavas

plåbok

och nycklar!


Behövde ingenting mer till bion idag! Skyfall var bra! Rekommenderar den för acitonälskare! ^^ Jag och min älskling hade en jätte mysig idag! ^^ Älskarejj pontus :* ♥ Iallafall, nu ska jag starta mitt sims! Vi hörs mer sen, för ska strax käka och sen kolla på Så mycket bättre om en halvtimme, kommer säkert smsa med pontus också! :DD <3 Men aa, tack till alla som läser min blogg, är så sjukt glad att se statistikn höjas! Igår hade ja 45 unika besökare!  UNDERBART ♥ Aa! Men vi hörs sen! :DD


 


Haha, enormt söt, får mig le och bli glad varje gång, hahahaha! ♥

Av Sandra - 3 november 2012 12:16

Hej på er! :] Just nu väntar jag på att pontus ska svara på mobilen, för han skulle smsa mig vid 12 men näää ahahha! Tror han sover fortfarande xD iallafall, nu ska jag platta håret och fixa mig, och såhär ser jag ut idag! Jag kommer inte höra av mig mer förrens ikväll , och då blir det den där dag saken! :] <3 Vad tycker ni om den? ^^ Iallafall, bjussar på en dålig outfit bild! :3 Kram på er, och vi hörs ikväll! Älskar er!

Av Sandra - 2 november 2012 21:51

Hejsan! :> Sitter och kollar på XFactor fast nu är det nyheter och allt vad det är! :> ohh det är så kul att smsa med sina vänner som är där, och dom är helt gaaaalna i One Direction, så jag hoppas dom inte har dött :o Eftersom dom är där, one Direction alltså, för er som inte visste xD imorgon blir det bio med pojkvännen, och det blir skyfall (: <3 Så måste upp lite tidigare så jag hinner fixa mig :D <3 Så vi hörs imorgon, och njut av helgen, för på måndag är det skola igen, HELVETE. -.- Aja, kramisar, och tack till alla som läser min blogg! :D <3

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Skapa flashcards