sandraadam

Alla inlägg under november 2012

Av Sandra - 7 november 2012 17:12

Ojj.. Jag har massor av drömmar! Men jag hoppas ju såklart att jag kommer få en ljus och bra framtid!

En karriär inom musik, soloartist! Och gifta sig och skaffa familj, det är min framtid som jag vill ha! ♥

en har jag många drömmar!


1. Träffa Justin Bieber, Krama honom och berätta vad han har gjort för mig, varför han betyder så mycket för mig ♥

2. Spela in en skiva

3. Hälsa på fans , om jag nu får nåt med musiken att göra!

OCH mycket mer! ♥



Nu ska jag äta och sen göra dip dye på mitt hår! Så vi hörs nog med en bild en på resultatet! ♥

 

Av Sandra - 6 november 2012 18:58



Detta är Clara, hon är sjukt underbar, vi är just nu brevvänner! :D

Hon bor lååångt ner i landet, så vi har aldrig träffats! :c

Av Sandra - 6 november 2012 18:17

Här är en bild på vad jag fick hem idag! :D Tidningen fick jag 14 postrar också! Underbart! :D och en tröja ifrån H&M! Sen så ser ni att jag har köpt lila hårfärg, jag ska göra dip dye, alltså lila toppar! ;) och det blonda är avfärgning så topparna bleks lite innan så den lila färgen syns mer sen! Men vi hörs senare, kramisar! :>

Av Sandra - 6 november 2012 16:43

Åh vad skönt med 14 posters! JAAAAAAAA! :DDDDDDDDD

Av Sandra - 6 november 2012 12:47

Hej på er! :) Sitter och väntar på att kören ska börja, men det är ungefär en halv timme kvar! ;) Så nu chillar jag bara, så nu ska jag njuta av den, och sen är de bara kör och en kvar! :D Såå vi hörs sen , ska som sagt åka och köpa hårfärg osv sen! Kramisar <3

Av Sandra - 6 november 2012 07:28

Nu drar jag till skolan! Och vi hörs sen när jag kommer hem, för ska åka och köpa hårfärg och lite så med mamma så jag uppdaterar senare! :] Så bilder på de vilken färg osv! Woopwoop ;) Så mamma hämtar mig direkt efter skolan! :D Men iallafall, såhär ser jag ut idag! :3 Hemskt dåligt mobilbild men bättre än inget, right? Aja kramisar :*

Av Sandra - 5 november 2012 17:26

Jag tänkte skriva lita om One Direction, lite random sådär, Bara för jag ÄLSKAR en av deras nya låtar, den är så fin♥

Och ja tänkte skriva lite till alla som Hatar One Direction, Jag själv är en belieber, som ni kanske vet, Men det spelar ingen roll. Jag hatar inte One Direction eller något annat dumt! Jag Tycker ALLA är söta och sjunger som vet inte vad, Grymma är dom! Jag fattar inte varför folk hatar dom, kallar dom gay osv, typ samma saker som man tyvärr kallar Justin Bieber .. Vafan är det för mening!? Jag tror inte 1D och JB skulle vara så kända om dom inte var bra, eller något annat! Lixom båda är bra, snygga och allt möjligt! Och jag själv har MASSA av kompisar som älskar 1D ! Men det är en sak man gör bara, det är inget fel med det lixom! :O Jag tycker såklart att JB är bättre än 1D men det betyder inte att jag hatar eller tycker 1D är dåliga o,o Dom är as duktiga och deras låtar är jätte fina! Tänkte bjuda på min favorit låt av JB och en av 1D.


Vissa säger att jag/beliebers är konstiga och osmarta som ''slösar'' pengar på planscher, kläder och annat som har med Justin Bieber och göra. För mig är det ett värdigt köp för Justin Betyder väldigt mycket för mig, och jag trivs med att ha planscher och sånt! Och jag tror dom som älskar 1D också gör, Och man gör det för man älskar dom, Så kalla mig inte konstig eller osmart för jag ''slösar'' pengar på det, jag ''slösar¨'' det på sånt jag älskar. ♥


Asså hör ni inte? Nä då är det nåt fel. Dom sjunger ju as bra och alla är så söta!!!!! Och texten är sååå fin ♥

Och jag har en favorit, och det är Liam, kommer alltid gilla han liite mer än alla andra, men jag tycker om alla! Och Zayn, herregud hans röst! Det är sjukt vad duktig han är! Jag hoppas killarna verkligen håller ihop länge till, för dom är så grymma! <3

Denna låten skrev Justin till hans mamma, det hör man på texten! Och jag tycker denna låten är sjukt bra! Och han sjunger som en.....GUD.


Tror inte någon kommer orka läsa allt detta direkt, men var tvungen för blir så jävla trött på allt skitsnack.

Vi hörs ikväll! ♥


Av Sandra - 5 november 2012 10:07

Är det var ja har varit eller? :o Aja, Asså jag har några favoritställen,

1. Skolan, jag vet de låter sjukt stört, men det är där man träffar alla sina vänner på vardagarna!

allt annat i skolan, kan ju bara dra tyycker jag, hatar alla läxor, och ja har verkligen ingen lust

med att sitta och plugga till prov osv -.- tror jag har matteprov nästa vecka, fuck off säger jag bara :p

2. sängen, jag älskar att sova, jag brukar alltid sova när jag kommer hem från skolan, för ma blir helt slut när

man kommer hem, och sen kommer jag bah: oj jag har 4 läxor tills imorgon -.- euw :c

-----------------------------------------------------------------

Sen dom ställerna utomlands som är mina favoritresor, är nog Turkiet! ♥

När jag ser detta, vill jag bara tillbaka! Det var så sjukt bra hotell så det finns inte! Vill tillbaka NUNUNU!♥

Asså ¨fjroifjeroijforrjoir ! Vill tillbaka!  ♥


Iallafall, nu ska jag g¨å och äta, och sen ska jag fixa mig inför skolan! Börjar 11:25 idag!  ♥ Underbar start!


Vi hörs när jag kommer hem, Älskar er!   

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Skapa flashcards