sandraadam

Alla inlägg under november 2012

Av Sandra - 10 november 2012 13:07

Hej på er! Det blir inget med pojkvännen eller bästavän idag, pågrund av olika saker som jag inte tänker ta här, jag har gosat ner mig i sängen igen och ska nog somna om igen, för mår lite sådär ärligt talat.. Hoppas ni fattar .. För detta inlägget kanske inte är direkt roligt, ahaha . Men iallafall, bestämmer med mamma att klockan 14 ska jag plugga!! "Be strong Sandra" säger jag bara ahaha! Men aa, godnatt med er xd <3

Av Sandra - 10 november 2012 10:31


Asså hans röst :O ♥ HEJA ISAK HEJA ISAK.


Av Sandra - 10 november 2012 10:11

HejsanSvejsan på er sötisar! Jag vaknade runt 9, pigg och glad! Åh vad skönt att vakna upp pigg någon gång, ahhaha xd men anyway ;) jag ska strax starta sims, oherregud saknar det! Det var förra helgen jag spelade det sist, ousshh :( så nu ska jag spela i nån timme eller nåt, hahaha! :D Sen ska jag käka frukost, och fixa mig, för runt 1 typ så ska jag va med älsklingen och min bästavän! Och sen lite senare, ska jag plugga till fysikprovet på måndag! jävla idiot skola säger jag bara, vi fick reda på igår att vi skulle ha prov, och vad man ska öva på, och min lärare har inte gått igenom något, så kan inget, kommer få f ju -.- ahahaha dööööö skola döööö. Men aa, får göra det bästa av det! ♥ Kramar på er!


   


Helt onödiga bilder för detta inlägget, men jag kan verkligen inte lägga ut ett inlägg utan någon bild! :o

 

Men vi hörs nog mer senare! KRAM.

Av Sandra - 9 november 2012 19:11


Aa det är då denna, hahaha xd Men iallafall, Ska fixa omröstningen nu! Hoppas ni röstar! ♥_♥

Av Sandra - 9 november 2012 18:59

Helvete vad skönt det ska bli med en helg med bara slapp. *not* -.-

Imorgon, ska ja vara med alice och älsklingen ♥ Det ska ju såklart bli roligt! (:

MEN, sen blir det plugg plugg plugg -.- har prov på måndag, asså usch! vill ju ha helg :c

Sen på söndag ska ja dra till min moster och fira min söta kusin, som blir hela 4 år! ♥ Åh vad stor hon har blivit! ♥

Ska göra dag saken typ direkt efter, för har ändå inget annat för mig! ♥


Jag ska också göra en omrösting, för har börjat fundera ett bra tag.. på en sak, så ni får ta och rösta där vad ni tycker!

 


Men ska blogga dag saken nu efteråt, så kolla in det också!   

 

Av Sandra - 8 november 2012 18:33

B.I.E.B.E.R F.E.V.E.R <3

Av Sandra - 8 november 2012 15:27

Ojj.. Asså ja kollar inte på serier eller följer någon på det sättet, men man har la kollat på lite olika! Jag har direkt ingen jag älskar super mycket, Isåfall är det la såna som går på disney eller nåt hahahaha! xd Ja vet.. är kanske lite barnslig av mig, men vad ska ja göra åt det? :] Iallafall. Här är lite serier som jag ''älskar¨''.. noooot! nej men älskar ingen serie! :o


AHAHA! Detta är typ det jag kollar på xd Och jag älskar ingen utan dom! Men ärligt talat så gillar ja inte när dom typ har slutat visa Hannah Montana -.- hahahahaha! Låter så sjukt töntigt, men det är as kul, tycker jag HAHAHAHA :D

Av Sandra - 8 november 2012 14:41

Asså herregud! Nu blir jag arg. Ahahahhaah.. Jag la ju ut en bild på hårfärgen jag köpte, eller hur? Ja det gjorde jag! :3 Och den var lila! Jag använde avfärgningen 2 gånger och det blev min naturliga (nästan) i topparna! Sen tog jag det lila.. Och det blev mörkrött. Allvarligt -.- Inte alls som på paketet! Hon hade säkert peruk eller nåt xd Men så kan de gå! Ska beställa riktiga dip dye färger istället! Men iallafall, bild på håret då vaah :D <3

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Skapa flashcards