sandraadam

Alla inlägg under november 2012

Av Sandra - 14 november 2012 17:02

Jag skriver från mobilen just nu för att vårat internet är sjukt lamt, kommer inte in på en ända hemsida, får panik!! Men iallafall, Jag saknar många, men får bara välja en , så tar pojken. Underbara kille! <3 iallafall, vi har inte träffats på runt 2 veckor nu, OMG. Så vi måste träffas snart, annars vet jag inte vafan jag gör ! ;o


Men iallafall, eh! Jag tänkte starta mitt Sims nu, och lira ! Sen ska jag öva på spanskan tills imorgon! :> Annars är allt lungt! :D Så vi hörs nog senare, antingen via mobilen eller datan, men tror mobilen för internet är helt lamt! Men aa kram på er och vi hörs sen! :D

Av Sandra - 13 november 2012 20:16

 

Min älskade gammelfarfar...

Kära du

jag kommer alltid att älska dig

jag saknar alla minnen som vi har haft tillsammans

hoppas du har det bättre i himlen, jag kommer aldrig

sluta sakna dig, och aldrig sluta älska dig

jag älskar dig theo, du är underbar

vila i frid älskade gammelfarfar, love u ♥

 

Och det är jag som tog fotot! Nu ska jag göra mig lite kall saft och lägga mig i ett varmt bad!

Vi hörs imorgon, sötnosar! ÄLSKAR ER ♥

Av Sandra - 13 november 2012 19:45

Hallå på er! Sitter framför tvn, och har precis gosat ner mig under mitt täcke, med pyjamas, oh mys! Brasan är tänd också för jag fryser ihjäl, oyä! Men iallafall, har pluggat lite till provet, gjort svenska läxan, och gjort engelska tills imorgon! :> Så nu är jag äntligen klar! Såå aa. Vi hörs nog senare tror jag, om inte så hörs vi imorgon! Tack till alla som har läst min blogg idag även fast jag inte har bloggat, ni är underbara! Glöm inte rösta i omröstningen också! Kramisar! :>

Av Sandra - 12 november 2012 17:16

 

Jag har då en vit Iphone 4s, och den är den bästa mobilen ja haft på länge, Mycket kärlek till den!


DAG 11 - Mitt rum just nu ♥

 


Ja, Jag vet att mitt rum är lite stökigt och ett litet ''bieber¨'' rum! Men det visar bara vem jag är! LOVE ♥

 

Ska strax käka och sen spela sims, förlåt för jag inte har hört av mig tidigare idag, men pluggade till ett prov! Så nu vet ni det, men jag lovar att vi hörs ikväll! Kramisar på er   

Av Sandra - 11 november 2012 19:55

Hallå allesammans! :D Sitter i bilen Påväg hem! Snart hemma tror jag, när jag är hemma ska jag fixa allt klart till skolan imorgon, och läsa lite till ,till fysikprovet! Sen ska jag mysa ner mig framför tvn och kolla på EMA klockan 9! :) <3 Och sen SOOOVAAA! Imorgon börjar jag 11:30 så ska träffa Felicia en timme innan för vi ska ut och ära frukost tilsammans, hur mysigt! :3 KRAMISAR.

Av Sandra - 11 november 2012 12:40

Hejsan! :> Just nu sitter jag i bilen Påväg till min moster, för min kusin fyller 4, grattis min söta prinsessa! <3 Iallafall, Det kommer bli lite små uppdateringar via mobilen, för är borta hela dagen! :> Men aa, kram på er!

Av Sandra - 10 november 2012 20:39

Halloj! Myser framför tvn och kollar på så mycket bättre! :) efter det ska jag upp till datan och spela Sims! Vi hörs mer imorgon, ha en underbar kväll! Älskar er! Och tack för ert stöd!!

Av Sandra - 10 november 2012 13:33

Ingen kan veta förrens någon av dom säger det själva. Jag tror däremot inte på några rykten, utan jag väntar bara tills dom säger det själva. Hoppas dom är tillsammans fortfarande. Love Jelena <3

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Skapa flashcards