sandraadam

Alla inlägg under november 2012

Av Sandra - 18 november 2012 18:55

Hej på er! Usch förlåt för att jag inte har bloggat mer under dagen, mitt internet funkar inte?! Helt sjukt. Så förlåt hörrni! Förhoppningsvis kan jag visa lite nya bilder imorgon om internet tillåter det! Ska fortsätta spela nu och sen ta en varm dusch och lägga mig och läsa! Ha en underbar kväll! Vi hörs imorgon! Kram älskar er <33

Av Sandra - 18 november 2012 10:12

Hej på er sötnosar! Först vill jag säga TACK till alla som läste min blogg igår, det är verkligen super roligt att blogga! :D ack vare er, underbara är ni!

Aa men iallafall, Sitter och lyssnar på musik, och ska snart starta sims igen! :D Ja vet att det ända jag typ skriver på bloggen är att jag ska spela sims! HAHA! Men jag spelar sönder det nu, för ska till nästa årstid! Just nu är det vinter, och ska försök ta bilder på våren till er, för har redan nya bilder från vintern, och det kommer säkert fler! ♥


Idag ska jag inte göra något, vill inte det heller. Är inte på humör för något just nu mer än att vara hemma, och andledningen tänker jag inte ta här! Såå ska nog nöja mig med filmer och sims idag! Underbart slut av helgen! Och såklart ska jag blogga, Tror jag ska gå ut och ta lite nya kort också med kameran! Så tror det uppdateras ganska bra idag!


Vi hörs lite senare med nya sims bilder hörrni! ^^ PUSS OCH KRAM! ♥


Av Sandra - 17 november 2012 19:59

Hej på er, har ni en mysig lördagskväll? Det har jag iallafall! Åt precis en super god köttfärspaj och en god sallad med mozzarella! JAG ÄLSKAR MOZZARELLA :O Aa. Nu vet ni det också! :) Iallafall, Jag ska spela Sims igen sen, inte ovanligt ;) Detta är nog näst sista inlägget för idag. Det blir nog ett sen också! Så vi hörs sen!

Kram på er sötnosar! :)

Av Sandra - 17 november 2012 16:27

           


Såhär kan det se ut på Sims när det är höst och sommar! Har inte kommit längre, tror det var 5 dagar till vinter, Men har spelat i ungefär 2 timmar nu, så orkade inte mer! xd

 

Nu ska jag plugga matte för har matteprov på Tisdag! Och efter det bloggar jag igen! Så håll koll ♥

Av Sandra - 17 november 2012 13:16

     

Jaa, nu är jag hemma! Här är bilderna! då kanske ni undrar vad jag håller på med! hahaha xd

Jo, Detta är en glas-skål som jag ställt på en mörk hylla, och solen sken på den! Jag har redigerat bilderna lite , så dom är lite mörkare, och den första och sista till färg, den i mitten är dock inte alls redigerad. ♥

 

Hoppas ni tyckte dom var lite ''fina'' eller nåt, nu tänkte jag spela sims! Förhoppningsvis blir det bilder!

 

Kram på er, vi hörs!


Av Sandra - 17 november 2012 09:37

Hej på er!! Vi vaknade för en stund sen, även fast vi la oss runt 3 haha! :D
Men vi ska la mysa lite till, iallafall jag, jag har borrat ner huvudet i kudden Men dom får la dra mig upp! :D Vi ska nog käka snart, och sen va en liten stund, för ska hem 13 eller nåt! Såå vi hörs när jag är hemma!

Jag har nya bilder hemma från systemkameran, så kommer bjuda på det senare! Och sen blir det Sims bilder! Så dig blir det mycket bilder på bloggen! Men vi hörs senare, Puss på er! :)

Av Sandra - 17 november 2012 00:24

Hej på er SÖTNOSAR! Förlåt att jag inte har bloggat, men jag har pluggat till prov och så och nu är jag hos Emmi! Vi har haft en jätte mysig filmkväll och så! Så ska sova snart tror jag, för är väldigt trött hahah! :> Men aa, vi hörs "imorgon" godnatt med er och jag har fått årstider på Sims! GISSA HUR GLAD JAG ÄR?! Jag ska hem runt 13 imorgon från Emmi så ska göra färdigt mitt hus på Sims och sen spela, ska bjuda på bilder! Det är jätte roligt redan! :D Vi hörs som sagt, puss!

Av Sandra - 14 november 2012 21:59

Precis krupit upp ur sängen och lagt boken på bordet för nu är det dags att sova! Jag är så jävla trött oh vill bara sova!! Och vet ni? Det är det jag ska göra nu! Åh vad skönt att SOOOVAAA! Herreguuuuud! Men aa. Vi hörs imorgon, kram! :3 <3

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards