sandraadam

Alla inlägg under november 2012

Av Sandra - 20 november 2012 16:33

 


Turkiet 2012 ! ♥

Av Sandra - 19 november 2012 18:03


Asså hur ni hur hon sjunger?! Omg. Ge mig rösten.



NUUUUUUUUUUUUUU

Av Sandra - 19 november 2012 16:59

sover :D

Går i skolan :d

Skrattar :D


Pluggar -.-

Bloggar !! :DDD

Spelar sims :>

Kollar på tv  :>

Smsar, håller på med mobilen :)

Sover igen! :D


Detta gör jag jag på mina dagar! ^^


Av Sandra - 19 november 2012 15:17

Hejsan! :> Sitter på en bänk oh väntar på pappa! Ska ha utvecklingsamtal som sagt vid 16, och jag är as nervös! :( Men hoppas det går bra! AHAH! ;D Jag har ingen aning om vafan jag ska skriva, så vi hörs senare xd

Av Sandra - 19 november 2012 10:11

HOLA! Nu är jag redo för skolan, tänkte gå nyss för inget att göra. Sen kom jag på, ojsan, det är mer än en timma kvar! Så aa! Men jag har inget att skriva mer, så vi hörs sen! <3 KRAM.

Av Sandra - 19 november 2012 09:26

               


Det två sista ska då vara vår, det är svårt att ta bilder på våren, det händer inget speciellt ;o Det ända som händer är en festival och att snön smälter o,o Vinter-bilderna ser man liksom att det är vinter iallafall! :D


Men nu måste jag gå och äta, och sen fixa mig inför skolan!

Kram och vi hörs senare! ♥

Av Sandra - 19 november 2012 09:18

Halloj sötnosar! Idag är det skola igen, och en trög vecka framför mig! :) Idag har jag utvecklingsamtal .. Klockan 16:00 herregud, vad läskigt :o <3 Men hoppas det går bra! Idag har jag även prov i NO, molekyler och sånt, hoppas det går bra det också! Men det är skönt att börja 11:25 idag! :D Vi hörs via dator med Sims bilder typ efter detta! Kramisar! ;D <33

Av Sandra - 18 november 2012 22:06

Hejsan! :) Nu ska jag gosa mer mig i min säng, och sova! :D Precis borstat tänderna, rengjort ansiktet, nytvättat hår och fula pyjamas! Åh älskar att se Wierd ut och bara helt naturlig! Aja, bjuder på denna och godnatt alla!

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Skapa flashcards