sandraadam

Alla inlägg under september 2012

Av Sandra - 6 september 2012 15:46

 

Detta snygga linnet beställde jag ifrån: modekungen.se

Ääälskar den verkligen! :D <3 Tror den kostade 400 eller nåt! :) Men såå värt ♥

Så detta hade jag då idag! :) <33

Av Sandra - 6 september 2012 07:29

Hej på er! Nu har jag precis ätit frukost, det blev macka med Oboy idag! :) Ehm.. Packade gympaväskan idag med, vi har orientering idag och jag tycker det är så tråkigt, det värsta jag vet verkligen! Men jaja, det går nog bra! :) Iallafall såhär ser jag ut idag! Och jag får se när en videoblogg kommer, för jag har fullt upp just nu! Men det blir kaaanske av på söndag! :) Ha det så bra och jag kommer inte höra av mig i skolan för det är ju tråkigt att kolla på bilder på mina skolböcker AHAHAHA! Aa men vi hörs när jag kommer hem! Puss och kram <3

Av Sandra - 5 september 2012 07:35

Tjobre! Nu ska ni få se vad jag bär på mig denna dag! :) Såå här är lite dåliga bilder ! Och tycker ni jag ska göra en videoblogg någon gång? :D

Av Sandra - 3 september 2012 16:55

Tjaa! :) Nu ska jag starta mitt sims,  åt för en stund sen med! :) Så nu ska ja starta sims och sen ska jag plugga musikteori! -.- BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! Aa. Men iallafall, vi hörs senare och aa! puss :*

 


Lite bilder jag fotade i Juli med min Systemkamera! Vad tycker ni? :d <3 Vill ni har fler såna bilder från min systemkamera? :D <3 Ni bestämmer. ♥

Av Sandra - 1 september 2012 23:10

Såhär såg jag ut idag!

Tröja: H&M
Shorts: Avklippta !
Converse ! :3

Aa men godnatt vi hörs imorgon! :*

Av Sandra - 1 september 2012 17:54

       


Skulle bli super glad om ni kunde kommentera bilderna, hihi :* Hörs ikväll! Puss och kraam! ♥♥

Av Sandra - 1 september 2012 10:25


Nu får ni lite musik denna Lördags morgon! ♥ Åh vad ja älskar hennes röst! Båda låtarna är sjukt bra! :D

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards