sandraadam

Alla inlägg under september 2012

Av Sandra - 15 september 2012 16:41

tjoohej! nu ska jag på marknad med farmor,farfar och mamma och pappa! :D

kameran var sönder, så inga bilder, så vi hörs när jag är hemma! uppdaterar på tisdag!

pöösss!

Av Sandra - 13 september 2012 08:43

Hej på er, jag fick reda på att datan har webbkamera så jag ska fråga hur man får igång den! :D Jag menar den finns inte någonstans om man söker osv.. men tänkte visa outfits osv med den om den är hyfsat bra så man ser något iallafall, för det blir ju tråkiga inlägg utan bilder, så ska försöka fixa de redan idag! c: så vi hörs sen , förhoppningsvis med bilder!   

Av Sandra - 13 september 2012 02:33

Nu är jag äntligen framme, farmor har skaffat en dator till mig, så söt ! :D ehm.. nu ska jag sitta här en stund och kika runt lite och sen blir det nog att sova, är jätte trött från denna resan! nu kanske ni undrar om jag kommer uppdatera bloggen härifrån och ja det ska jag eftersom hon har skaffat en egen dator till mig :) jätte gulligt! puss hej och vi hörs mer imorgon för nu är jag suuupertröttis! :)




Av Sandra - 12 september 2012 21:15

Nu flyger vi, ha det bra! :*

Av Sandra - 12 september 2012 08:10

Hejsan hejsan! Snart ska jag käka och sen packa i allt, för vi ska gå 1 mil idag med klassen! ;) ehm, sen så åker ja buss med några av klassen mycket trevligt! :D ehhm.. Jaa jag kommer se ut såhär idag, på bilden nedanför och sen hörs vi mer ikväll för då är jag på flygplatsen! :DDDD Hejsvejs! ^^

Av Sandra - 11 september 2012 11:47

Halloj! Sitter utanför klassrummet och väntar på svenska! :) Sjukt tråkigt men men! :D imorgon sitter jag på flygplanet till farmor! Trevligt trevligt! Så uppdateringen kommer bli trög men det ska nog gå ändå! :) Nu öppnar läraren dörren HAHAHA måste in på lektion puss! ;*

Av Sandra - 10 september 2012 20:01

DÖDA MIG ..

Av Sandra - 9 september 2012 14:36

Att vara en belieber är inte alltid lätt, man blir hatad av många , som tycker man är störd som gillar Justin. Jag själv är en belieber och tycker sånt är bullshit .. Alla måste få tycka om vem man vill utan att få höra massa onödiga kommentarer! Jag har älskat Justin Bieber in 3 år nu, och kommer aldrig sluta. RESPEKT.

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Skapa flashcards