sandraadam

Alla inlägg under september 2012

Av Sandra - 24 september 2012 15:40

Hej på er! ;] nu ska jag skynda mig hem för världens bästa storebror har köpt mcDonalds mat åt mig åjååhåhhå! :DDD Nej men aa, jag har tänkt på att jag bloggar mest ifrån mobilen, tycker ni de är kul? För jag gör inte de, hahaha! :) Jag tänkte faktiskt börja med att fota mer med min systemkamera! :D <3 Hoppas ni är lite mer " exited " för de! haha! Vi hörs när jag är hemma! ;*

Av Sandra - 24 september 2012 11:28

Hallooo! :3 Nu ska jag in på mattelektion fml -_- Aa, vi hörs sen! ;D

Av Sandra - 23 september 2012 16:45

Jag lägger ut minst 1 foto på instagram varje dag, så om jag inte bloggar så finns jag på instagram! (: Så följ mig där vettja! ;D <333

Av Sandra - 22 september 2012 23:15

Höger- eller vänsterhänt: Höger. c;


Humör just nu: Trött, Kär , Glad ♥


Favoritgodis: Choklad tror ja c;


Är det nåt du absolut inte äter: Oliver... o.o


Kläder just nu: Mjukisbyxor och linne ♥


Musik just nu: Justin Drew Biebeeer ♥


Vad sa du senast: ' Älskar dig också! '


Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då:-


Sommarplaner: Lååångt dit! ;p


Fisk eller badkruka: Ingen badkruka direkt, så fisk?! ;o ahahaha ;p


Längd och vikt: 154 cm .. vikt typ 43... känner mig allt för överviktig ;o ahhaa


Hur många kuddar sover du med: 3 , c;


Favoritväder: Sol och fint ♥


Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Pojkvännen , Mobil och Mobilladdare c; ♥


Spelar du nåt instrument: Nesch !


Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska. C;


Sparare eller slösare: Inte sparare iaf, så närmare slösare! c;


Vem är viktigast för dig: Min familj, mina fina vänner, och världens bästa pojkvän ♥


Bästa film: Never Say Never! (:


Tror på liv på andra planeter: Ingen aning, Men det vore konstigt om det bara va vi som lever o_o


Kommer du ihåg din första kärlek: Yes..


Älskar du henne/honom fortfarande: Nä .


Har du några homosexuella vänner: Nix! ♥


Tror du på mirakel: Tveksamt.. men ibland kan ju det komma kanske c;


Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja kanske det.. c;


Ser du dig själv som tolerant mot andra: Va?


Ser du på kärleken som ett misstag: Verkligen inte, Bara om man väljer fel kärlek!


Hur många barn har du, vill du ha: Två eller Tre ! c:


Bio eller promenad: Hmm... Det beror på, Vet inte. Båda är mysigt! <3


Är du kittlig: Tyvärr !


Snarkar du? Tror jag inte c;


Stjärntecken? Skorpion ♥


Rädd för insekter? JAA! Alldeles för många, usch ryser bara av att höra ordet insekter :cc


Äckligaste insekten: Spindel, Myggor... Om de nu räknas .. ;p


Största svaghet: Hmm.. Min humor. Man måste ha lika dålig humor för att förstå min extrema dåliga humor! c:


Det här är jag bra på: Skratta, Prata, Finnas för andra, Kramas! ♥


Bästa bok? TWILIGHT! :DD


Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Läsa in i andras tankar! c: ♥


Vad vill du jobba som? Wow.. Ingen aning.. Helst nåt inom musik! :]


Chips, morötter eller godis? Chips! ;D


Pizza eller hamburgare? Pizza c;


Skriver du dagbok? Har väll hänt, inte längre.


Har du någon flickvän/pojkvän? Det har jag, Världens bästa pojkvän! ♥ Finns ingen som honom!!


Är du oskuld? Ja.


Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har hål i öronen, och jag vill ha tatueringar när ja blir större! ♥ Tycker det är snyggt med små tatueringar som betyder mycket c;


Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Städat, men mitt rum... ojoj ... xd


Gungar du på stolen? Händer ibland, men inte ofta c;


Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ohja, redan gjort! Eller inte riktigt, du satt fast i en sele och hoppade på e typ studsmatta så du flööög hööögt upp! xd ♥


Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster tror ja... o,o


Hur är din drömtjej/kille? Som min pojkvän ♥


Hur många syskon har du? 1.


Vad är du mest rädd för? Falska människor och typ äckliga människor, Spindlar. -.-


Är du rädd för blod? Inte ett dugg!


Saltar du på maten? Beror på hur salt det är från början.... Antar Ja? o,o


Gillar du att sjunga? Ohja! ♥ Älskar de!


Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Inte börjat än.


Anser du att du är stark? Nej, verkligen inte! HAHA xd


Brukar du sola? Yes, på sommaren då c:


Vad gör du om du får hicka? Skiter i de, eller dricker vatten! :D


Röker du? Nix, Kommer aldrig hända heller!


Snusar du? Snusläpp? Nej, Tänker inte heller.


Kaffe, te eller inget? Te är godare än kaffe, men klarar mig utan båda! :D


Skostorlek? 36-37 ! ♥

 

Av Sandra - 22 september 2012 13:37

Hej! :> Nu drar jag till centrum för att shoppa med min fina vän! :D vi hörs sen! <3

Av Sandra - 19 september 2012 21:06

Vad tycker ni ? <3

Av Sandra - 18 september 2012 16:45

Av Sandra - 17 september 2012 23:04

AYE! :) Just nu sitter jag i bilen Påväg hem från flygplatsen! :) äntligen är jag hemma! Det är 1 och en halvtimme kvar! ^^ Ska försöka sova så det går snabbare, haha! Imorgon ska jag göra lite läxor och göra mig redo för skola! ^^ ska bli så kul att träffa alla mina fina vänner igen, saknar alla jätte mycket!? <3 Vi får se när jag hör av mig igen, det blir nog imorgon lite under dagen! Puss på er!

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Ovido - Quiz & Flashcards