sandraadam

Alla inlägg under augusti 2012

Av Sandra - 27 augusti 2012 15:36

Hello cuties! :) Nu är jag Påväg hem från skolan , i det fina vädret , slutade precis men har nära till skolan så är redan snart hemma! :) <3 Kan höra av mig lite senare ! ^^ Puss!

Av Sandra - 27 augusti 2012 07:11

Hej på er! <3 Idag är det skola igen! Nu ska jag dra och käka lite frukost och packa ner allt ner i väskan! <3 Jag tror säkert jag hinner uppdatera i skolan med bara någon bild sådär! <3 Iallafall såhär ser jag ut idag, puss och kram och hörs senare!<3

Av Sandra - 26 augusti 2012 21:05

Jag och Pontus träffades när vi var 6-7 år gamla! Vi har alltid umgåtts och varit trygga vid varandra och sen dess har han varit min bästavän bland killarna. Jag har alltid kunnat vara mig själv med honom och han accepterar mig för den jag är, jag älskar Pontus eftersom att man kan prata med honom och allting och han förstår mig vilken tid på dygnet det än är, den 26 juli 2012 gick vi över till nästa steg och blev tillsammans! Det var en sån bra känsla för har alltid gillat honom och jag kommer aldrig sluta. Han är den rätta för mig och jag älskar han! Han är ljuset i mitt liv och han får mig och le och tänka på annat om något är fel! Ville bara säga att jag älskar dig älskling och tack för allt du har gjort för mig! Vi har nu kommit till 1 månad och jag hoppas på många fler! Älskar dig bebis :***<3333

Av Sandra - 26 augusti 2012 14:08

Hej på er sötnosar! :3 Snart kommer Hanna och hämtar mig om ett tag iallafall! Ska ska springa upp och hämta det sista! Vattenflaska osv! Såhär ser jag ut idag eller aa! :* Linne: H&M och Mjukisbyxor: H&M! <3 Sen har jag bara en hästsvans! Vi hörs mer ikväll! Puss på er! <3

Av Sandra - 26 augusti 2012 09:28

Jo hejsan! :) Vaknade för ett tag sen faktiskt! Har skrivit ner allt jag ska plugga på idag!<3 och det är spanska,engelska och svenska! Blää och usch! >.< Idag ska jag bara vara hemma! :) eller aa nästan iallafall! Jag ska städa mitt rum för det är kaos där inne! ;o sen vid 14:50 kommer Hanna och hämtar mig för vi ska till streetdance! Ska bli såååhäääär roligt! Hahaha! <3 Men vi hörs med outfiten senare! Så håll utkik! Aja vi hörs sen då! Puss och kraam! :D bjuder förresten på en bild från förra veckan! HAHAHAHA!!:) <3

Av Sandra - 25 augusti 2012 23:52

Hejsan! Nu ska jag gosa ner mig i min säng och ta och sova! För imorgon väntas det en ny dag! Och även 1 månad med min älskling! <3 Aja! Vi hörs mer imorgon! Puss godnatt!

Av Sandra - 25 augusti 2012 19:28

Hejhej! Kom hem för ett bra tag sen! Så ska strax käka lite käk, yummy ♥ Vet faktiskt inte riktigt vad det blir, men Whatever! Är hungriig som en varg ahahah! Jag har verkligen massor att berätta! Dagen med favoritkillen var den bästa på länge! ♥ Först var vi i en park och gungade och snackade lite, och sen så kom 2 till kompisar och sen 2 till, så vi var rätt många till slut! hahahaha sitter och skrattar åt det som hände! Jag har skrapat upp knät lite , inte alls farligt men ahahaha jag skulle åka på älsklingens skateboard, och jag kan ju inte de heller så jag bara ramla bakåt med huvudet i asfalten HAHAHAHAHA! Herregud vilken dag ♥ Imorgon ''firar'' vi en månad! En jävligt bra månad! ♥ Så kommer bli ett sånt där långt fint kärleks inlägg imorgon för jag vet att han läser min blogg, haha han sa det idag, tss gullig han är då! Äe nu ska jag sluta att babbla och käka! Och vi hörs såklart mera imorgon! ♥ Faan vilka långa inlägg ahahaha aja, bjuder på en låt ♥

                                                                         YOLO


Denna ska jag och min klass köra till! Hörs imorgon puss! :*


Av Sandra - 25 augusti 2012 13:47

Hej på er alla fina! :] Strax är jag klar för att träffa pojkvännen, wehoo! Jag har inte på mig nåt speciellt sådär men whatever! :3<3 Det jag använder/har på mig idag är detta! :D det är en tjocktröja! Vet inte vart den är ifrån för fick den av mamma! :3 Shortsen är ifrån GinaTricot och parfymen är someday , som är Justin biebers parfym! Vi hörs mer under dagen! <3 Puss! :)

Presentation


Hejhej!
Mitt namn är Sandra och jag är född 1999.

Här kommer ni läsa mycket om min vardag, skönhet och lite annat smått och gott.

Släng gärna in en kommentar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om den nya designen? :)
 Superfin!
 Helt ok..
 Byt!

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Dag För Dag - Lista!

Dag 1 - En bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min kärlek
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Morgon rutiner
Dag 6 - Det här gör mig glad
Dag 7 - En rolig kväll
Dag 8 - Min favoritårstid och varför
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En bild på mig när jag var liten
Dag 15 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 16 - 10 saker jag gillar
Dag 17 - Vilken sport jag tränar och mål med den
Dag 18 - En resa jag minns
Dag 19 - Mina 5 favoritbilder
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 - 5 saker jag är bra på och 5 saker jag är mindre bra på
Dag 22 - Ett bra minne
Dag 23 - Någon/något jag saknar
Dag 24 - Senaste boken jag läste ut
Dag 25 - Ett pinsamt minne
Dag 26 - Någon jag ser upp till
Dag 27 - Det här är jag beroende av
Dag 28 - Mitt senaste köp
Dag 30 - Den här månaden


Skapa flashcards